11 Temmuz 2013

Ortaya Karışık....


-  Annemin damatları için yorumu: "Bütün öküzler de bizi buluyor, nasıl ot yetiştirdiysem artık."

-  Anne!! ben niye kimseyi sevemiyorum, bu şanssızlık, genetik mi? dedim.  O senin bireysel mallığın bizi karıştırma dedi. Hemen sustum.

- Elalemin çocukları birinci oluyor diyen anneme, bak analar neler doğuruyor, sende iş yok dedim, ardından terliği yedim, sustum.

 - Beş tane onluk verecekmiş gibi para               sayma sesi çıkartıp, şovunu yapıyorsun         sonra laps diye tek ellilik  veriyorsun ya,        yatacak yerin yok senin bankamatik.                                                                  

- Arap kanalında maç izliyorum. Spiker ne derse babaannem "amin" diyor.                                                                               

-  Eczaneden çıkarken "Tekrar bekleriz" lafı  ..?... Beddua değil de nedir abi? 

- Otobüste arkaya doğru yürüyelim diyen adama "yürümek isteseydik otobüse binmezdik"diyen genci tebrik ediyorum. 

- Hap yazma yutamam, şuruptan midem bulanır, iğneden de korkarım... diyen ergene "Muska mı yazayım "diyen doktora saygılar.

-"Derste hep aynı parmakları görüyorum" diyen hocama; değişiklik olsun diye orta parmağımı kaldırdım. Dersten attı, mağdurum da mağdurum!!.    

                           

2 yorum:

hmeco dedi ki...

hocam hoşgeldiniz.hayırdır.bir yaşanmış hikaye olay lüleburgazda kahvede yaşanmıştır.bieği kuvvetli bildiğim bir arkadaşım yanımda kahvede çay içiyoruz...yan masada gençler bilek güreşi yapıyor,şakalaşıyorlar.biri varki bayağı kuvvetli gözü bizim arkadaşa takılıyor..bilek güreşine varmısın abi.lafıyla irkiliyoruz.hemen masalardan destek geliyor.arkadaşım ile bilek güreşi başlıyor ve hemen bitiyor.arkadaşım yeniliyor...ne iş diye sordum....aldığım cevap genç nasıl sevindi görmüyormusun.onu yensem.elime ne geçecek..bu kahvede bilek güreşi kaç saat sürer haberin var mı der.

fıkralar dedi ki...

çok anlamlı güzel bir fıkra beğendim

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails