21 Aralık 2009

Horoz!! :)))

Rahip özenle bakımını yaptığı, büyüttüğü tavuklarını kilise bahçesindeki kümesine kapatır. Lakin üzerine titrediği, horozu tavukların arasında göremez, ortada yoktur.
Ayinden sonra aklına horoz gelir, cemaatine sorar:
—Kimin horozu var?
Bütün erkekler ayağa kalkınca, sorunun yanlış anlaşıldığını anlar:
—Hayır onu demedim, horozu kim gördü?
Bu kez tüm kadınlar ayağa kalkar...
—Hayır, efendim!! Başkalarının horozunu kim gördü demek istiyorum.
Kadınların yarısı ayağa kalkınca, ortamı iyice karıştırdığını düşünür, düzeltir:
— Allah, Allaaah! Benim horozumu kim gördü yahu?
Bütün rahibeler ayağa kalkar...

4 yorum:

hasretsenfonileri, dedi ki...

hah ha ha haaaa!!!!

sihirliyazilar dedi ki...

Hay Allah, gülmekten öldüm akşam akşam Ahmet Bey. Nerden buluyorsunuz bunları? Valla gülmekten zor yazıyorum yorumu şu an:)))))

newbahar dedi ki...

Gülme özürlüyüm desem yeri yani...
ama bu fıkra güldürdü.
Allahda sizi güldürsün hep.

Selamlar

aktifmutfak dedi ki...

:)))) süperdi süper:))) karnıma ağrılar girdi:))

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails