27 Aralık 2009

Beklenti...

3 dişi kedi damda buluşmuşlar. Bir tanesi:
— Yakında, basık burunlu İran tipi yavrularım olacak.
2’nci kedi:
— Benim de, dik kulaklı Siyam tipi yavrularım...
3’üncü kedi ise, karnını yalamayı sürdürerek:
—Ben, yavrularımın nasıl olacağını bilemiyorum; o sırada başım, bir çöp tenekesinin içine eğilmişti.
2010 yılının neler doğuracağını merak edenler var. Yeni yıl da, diyebilir şöyle:
— O sırada başım 2009 yılının içine eğilmişti, neler doğuracağımı ben de bilemiyorum.
                  Çetin ALTAN'dan..

4 yorum:

EBRULİ dedi ki...

Çetin Altan işte..Bundan güzel anlatılamazdı,planlar,projelerin sadece avuntu olduğu..İnşalalh güzel şeyler getirir 2010,dileyelim yine de :)

sihirliyazilar dedi ki...

Çetin Altan ne güzel anlatmış durumu, değil mi? Hele de bizim ülkemizde, yeni yıl nelere gebe olduğunu, neler doğuracağını nasıl bilsin! (Büyük zamlar doğuracağını biliyor gerçi!)
Allah kerim deyip teslim edeceğiz kendimizi kadere artık, Ahmet Bey:)
Sevgilerimle...

EBRULİ dedi ki...

Her gelen yeni yıl,bir öncekinden güzel olsun..Yeni Yılınız Kutlu Olsun.Sevgiler..

Çınar dedi ki...

Tüm sevdiklerinizle birlikte, mutlu sağlıklı nice yıllar geçirmenizi dilerim.

Sevgiler

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails