9 Kasım 2009

Neden Çirparsun!!

Temel ile Dursun Londra'da gezinirken bakmışlar ki ahali haldır huldur bir yere gidiyor..
Sormuşlar..
U2'nin konseri varmış..
Bizimkiler:
" Cidelum, biz de corelum !!" deyip soluğu stadyumda almışlar..
Konser başlamış..
Millet coşkuyla şarkılara eşlik ediyor..
Bizimkiler de eğlenir gibi yapıyor..
Solistleri Bono, birden müziği durdurup, iki elini birbirine vurarak şaklatmış..
Herkes şaşkın..
İki üç saniye sonra bir daha şaklatmış..
Bir daha..
Sonra kalabalığa dönmüş:
— Niye böyle yapıyorum biliyor musunuz?
On binlerce kişiden çıt yok..
Bono, sorusunu kendisi yanıtlamış:
— Afrika açlık çekiyor! Ben elimi her çırptığımda oralarda bir çocuk ölüyor!!!
Refah toplumunun bireyleri bu gerçeğin böyle ifade edilmesinden şaşkın, şoklanmış gibi soliste bakarken gerilerden Temel'in sesi yükselmiş..
— Ula! Ulaaa! Coduğumun evladı. Sen de elini çırpma o zaman!!

6 yorum:

EBRULİ dedi ki...

:)))) titpik Temel tepkisi :) Çok güzelmiş bayıldımm.U2 2010da geliyodu dimi.

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Gündemin sıkı takip ediyorsunuz sayın ebruli!!:))
Evet 2010'da tüm siyasal ve politik tartışmalara inat Türkiye’ye geliyor..Rock sevenlerin dikkatine, biletleri bu hafta satışa çıkartılmış.. İlgili haber link:
http://www.cumhuriyet.com.tr/?im=yhs&hn=93008
Yorum için teşekkürler. Selamlar..

SiL BaştaN dedi ki...

Yani ellerini çarpmasınlar onlar da değil mi ama, kabahat U2 'da başka hiç kimsede değil. Hem gülüp hemde düşündüren bir fıkra idi. Kaleminize sağlık...

Selamlar, saygılar...

Adsız dedi ki...

Merhaba sevgili Ahmet kardeşim:)ziyaretine sevindim çünkü siz bana ilk blogumu destekleyen din ve sayfana girdiğim zaman hüsrana uğramadan gülerek ayrıldığım güzel başarılı sayfanız var:)Ödüle gelince evet geç oldu evet bende mim gibi soruları cevaplayamıyorum ne yaparsınki kural öyleymiş bu ödülü zamanında sayfama yayınlasaydımda yine sizi yazıcaktım :)tabi siz bilirsiniz alıp almamak size kalmış kardeşim...geç yayınlamamın sebebi malesef ben yazılarımı sayfama yayınlayamıyorum oğlum da askerdeydi gelincede biraz geç oldu....kuralı bilmiyorum ama zincirleme demişsin bizim elimizde deyilmi? neyse kardeşim ben yinede arada gelir fıkranı okur gülümseyerek çıkarım:)başarılar Ahmet kardeşim ahsabindunyasi

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Çok teşekkürler Fatma Hanım.. Ben tüm arkadaşlarımı her zaman beklerim.. Kırgınlık olmaması için böyle bir açıklama gereği duymuştum,sizin önerinizi redettiğim anlamında almazsanız çok sevinirim.. Dediğim bu bir oyun zamanında yayınlanmayınca kimlerin bu ödülü aldığı uzun uğraşı gerektiriyor.. Ben uğraşırdım da ama zamanım olmadığı için böyle bir açıklama yaptım, yanlış anlamayasanız diye.. Aysed ve laguer arkadaşımda mimlemiş geç öğrenince(Tatildeydim) size yaptığım açıklamayı bile yapamadım.. Hatam var ise şimdiden affola.. Sevgiler..,

aktifmutfak dedi ki...

akşam akşam iyi geldi espriler..tipik karadeniz insanı:) anlamadan dinlemeden tepki:)...sevgilerimlee.iyi çalışmalar..

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails