5 Haziran 2009

Tamir...


Seçtiği kıyafeti, davranışı ile seksi apeli her tarafından dökülen ev kadını, TV tamircisini eve çağırır. Tamir sırasında genç delikanlının bakışları da, yaratılan bu cazibenin büyüsüyle düşmez üzerinden...
Tamir biter, kadın yaklaşır ve delikanlının boynuna doğru fısıldar;
-Sıra dışı bir istek, bir rica! Şeyy..nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum.
Heyecanlanan tamirci:
-Evet bayan, evet !!
- Söylemek bana çok sıkıntı veriyor ama. Kocam biraz yaşlı, fiziksel zayıflıkları var. Bazı şeyleri artık yapamıyor. Ben genç bir kadınım bazı isteklerimin olması doğal. Sen de genç bir erkeksin!
-Evet. Evet!..
-İnanır mısın!! Siz kapıdan girdiğinizden beri bunu düşünüyorum!
-Evet... Haydi söyleyin artık dayanamıyorum!
- Şu buzdolabını birlikte karşı duvara itebilir miyiz?..

4 yorum:

Karakutu dedi ki...

ajda pekkanın şarkısının ilk izlenimi gibi,
sevenlere vereceğim. dizesinde duruyor herkes. arkasından
sevgimi her şeyimi.. diye devamını getirince oh çekiyoruz. o hesap ;)

ŞANSLI dedi ki...

Hayırlı bir hafta sonu seninle olsun.

ashure dedi ki...

:)))))))))))))))))))

aktifmutfak dedi ki...

Bugün gene günüme neşe kattı fıkralarınız..sevgiler...

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails