8 Haziran 2009

Doğal..


Çok güzel, kızıl saçlı bir bayan doktorun ofisine girer ve her yerinin ağrıdığını söyler.
Doktor:
- İmkansız!! Gösterin lütfen bana!
Kızıl saçlı bayan işaret parmağını uzatır sol göğsüne bastırır ve çığlık atar, sonra dirseğine bastırır bu sefer daha fazla acıyla bağırır. Dizine bastırır ve çığlık atar, ayak bileğine bastırır aynı şekilde, neresine dokunsa çığlık atmaktadır.
Doktor:
- Gerçek kızıl değilsiniz değil mi?
Kızıl:
- Eee, değilim..Aslında sarışınım.
Doktor:
- Tahmin etmiştim. Çünkü parmağınız kırık!!

5 yorum:

ŞANSLI dedi ki...

Fıkrayı çok beğendim ama sarışınları kızdıracaksınız.
Teşekkürler.

ashure dedi ki...

bir komik sarisin fikrasi daha:)))

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Gunaydin Hayırlı Gunler Ailenizle ve Savdiklerinizle Birlikte Güzel günler geçirmenizi dilerim.sevgiyle saygıyla vede sağlıkla mutlu esen kalın ALLAH'a emanet olun.Saygılarımla

Fani dünyanın baki padişahı değiliz. Biz parçalanmış gönül hırkalarını yamar dikeriz. Biz dostlarla ağlar dostlarla güleriz.

Bir haftalık Mini Güneydoğu G.Antep,Şanlıurfa,Mardin ve Midyat gezisinden sonra tekrar merhaba.yokluğumda web ve blog sayfamı ziyaret ederek yalnız bırakmayıp yorum ve mesaj bıraktığınız için teşekkür ederim

NOT:Gezi Resimleri düzenlenip bilahare izleniminize sunulacaktır

BIR HAYAL ARADIM MEYHANELERDE

Ahular bezminde bade nuşettim
Yıllara karışan o hayat nerde
Ayrılık hüznünü ben de guşettim
Hicranı avuttum viranelerde

Sakiyan payime açardı damen
Gönlümün hicriyle neyler inlerken
Bugünse derdimle baş başayım ben
Bir hayal ararım meyhanelerde

Yarimin gözleri vermiyor huzur
Kalp yalnız onların yadıyla vurur
İnemez ruhuma bir yabancı nur
Anarken ben onu boş lanelerde

Alıntı : Nazım Hikmet
http://www.siirdemeti.com/siir_p.asp?siirno=3595

şirinem dedi ki...

:)))))))) yok artık ay çok güldüm ya ama sarışınlar hoşlanmıyacak pek

aktifmutfak dedi ki...

:)))) off valla öldüm gülmekten:)) sarışınlar kızmasın amaaa..süperrr yaa ..süperr...

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails