23 Mayıs 2009

Vermemişti..


Kadın yatakta sevgilisiyle birlikteyken kocasının eve girdiğini duyar ve yerinden fırlar:
- Çabuk! Karşıya geç ve bir heykel gibi davran!! diyerek adamın her yerine bebe yağı sürerken bir taraftan da bebe pudrası serper:
- Sakın kımıldama ve bir heykelmişsin gibi davran! der.
Kocası odaya gelir ve fazlalığı işaret ederek:
- Bu nedir hayatım?
- O mu? Sadece bir heykel tatlım!. Smith' ler yatak odaları için bir tane almışlardı. Çok beğendim bizim için de bunu ısmarladım.
Kimse o andan itibaren heykel hakkında konuşmaz ve daha sonra yatarlar. Gece yarısı adam kalkar ve doğruca mutfağa gider. Elinde bir sandviç ve bir kutu bira ile geri döner ve heykel gibi duran adama dönüp:
- Al bakalım, bir şeyler ye!! Ben 3 gün boyunca Smith'lerde salak gibi dikilirken kimse bana bir bardak su bile vermemişti!

5 yorum:

şirinem dedi ki...

:)))))) ay çok güldüm teşekkür ederim güzel bir fıkraydı

ferrokimi dedi ki...

:D okuması çok eğlenceli...ana düşüncesi; tüm erkekler aldatır:))

mehbup dedi ki...

:)) güzel..Bazı erkekler aldatır...

aktifmutfak dedi ki...

:)))) çok güldüm yaa.ah siz erkekler:))

Karakutu dedi ki...

bravo..empati yeteneği gelişmiş insan örneği :)

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails