26 Nisan 2009

Tebessüm

Cinsirenk
Battaniyeleri bacaklarına örtülü iki bebek otururken, biri diğerine:
- Sen erkek bebek misin, kız bebek mi?
Öteki;
- Bilmiyorum, nasıl anlarız ki?
Diğeri;
- Ben biliyorum akıllım! diyerek ötekinin battaniyesinin altına kafasını sokuvermiş 2-3 saniye sonra kafasını dışarı çıkarmış ve gülümsemiş.
- Sen kız bebeksin, bende erkek!!
- Hadi yaaa!! Nereden anladın?
-Çok kolay akıllım senin patiklerin pembe benimkiler mavi!!

Getirin!!
Bilim adamları 3 fare üstünde 3 ülkenin içkilerinin etkisini test ediyorlarmış.
Fransız içkisini içen fare küt düşmüş.
İngiliz içkisini içen fare de küt diye düşmüş.
En son fareye Türk rakısı içirmişler, fare biraz sallandıktan sonra haykırmış:
- Heyyytttt getirin lan kediyiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....................:)

Bırak..
Hoca, namaz kılarken camiye hırsız girer. Nasıl olsa namazdayken bir şey yapamaz diye düşünür. Hırsızın cüzdanını aldığını hissedince başlar söze:
- Kule uzu bi rabbi felak arkamdaki yalak! Cüzdanımı bırak! Yoksa yersin dayak!

Bu Yaz..
Fizik sınavında sorulan soruları bilmeyen Erol, boş kâğıt vermenin öğretmene hakaret olduğunu düşünerek şu dörtlüğü yazar ve öğretmene teslim eder:
Yürü boş kağıdım yürü!!
Hocanın yanına varda gel!!
İki zayıfım var idi,
Üç oldu mu, sorda gel!!
Dörtlüğü okuyan öğretmen:
Şiirin güzel şiiir,
Böyle şiir yine yaz!!
Bu kafa sende iken,
Ayrılmayız biz bu yaz!!


Bu da Kaz:))
Genç köy delikanlısını evlendirip askere yollamışlar. Bir yanda hasret, diğer yanda merak..
Eşinin hamile olup olmadığını bilmek ister. Ancak o tarihlerde eşine mektup yazması ayıplanacağından düşünür: “babama mektup yazınca merakımı bir şekilde sorarım” diye..
Sonunda babasına yazdığı mektupta, anama selam eder ellerinden öperim. Muhtara selam, ebeme selam, köy ahalisine selam. Beni soracak olursanız iyiyim, hasretle ellerinizden öperim. Diye mektubu tamamlar, altada şu dörtlüğü ihmal etmez:
Yürü güzel mektubum yürü!!
Bizim köye varda gel!!
Bir idik iki olduk
Üç olduk mu, sor da gel!!
Baba bu oğlunun dilinden anlamaz mı? yanıtlar;
Bu mektup güzel mektup
Böylesini sık sık yaz
Tarlan ürün vermedi,
İzinli gel yine kaz!!


5 yorum:

laguer90 dedi ki...

Merhaba,
yıllar önce, lise yıllarında bir gazetede okuduğum fıkrayı hatırlattı bana!

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Hoşgeldiniz komşuuu!! Bu gün nostaljik takıldım dı:))))))))

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Günaydın Hayırlı Günler Yeni ve Güzel bir Bahar Haftasına başlarken günlerinizin ve gecelerinizin neşeli sağlıklı ve güzel geçmesini temenni ederim. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin2.jpg

Pamuk ekim zamanının gelmesi dolayısıyle Arazileri toprağı hazırlamakla meşguldum ALLAH Kısmet ederse salı veya çarşamba günü yağmur olmazsa ekim yapacağız.Tabii bu arada biraz içim sıkıldı her nedense sebebini bilemiyorum internete dahi canım girmek istemedi.

Bu nedenle 45 gündür sizlerden uzak kaldım ve biliyorum ki beni merak ettiniz çünkü yazılarınızdan görüyordum ama bir türlü sabah erkenden git akşam yorgun dön bu nedenle yazamadım sizlere özür dilerim.

Şahsıma ve sayfalarıma gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederim.Sevgiyle,saygıyla vede sağlıkla mutlu esen kalın ALLAH'a emanet olunuz.

Saygılarımla

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net

AŞKIN KARANLIK METALİ

Karanlıkta duruyorum aşk vurmasın yüzüme
dokunmasın kimse bana
kimse ulaşamasin artık tenimin incinen yerlerine...
uyanmasın bir daha etimdeki yaralı hayvan
zamanın siyah deltasında çürümek istiyorum
biliyorum artık kimse yok kimsesizliğime...

biliyorum aşka kimse yok
aşkın karanlık metali soğuyor yüreğimin derinliklerinde...
aşklarım, arkadaşlarım, dostlarım
dağılıp gitti herkes
içimi sızlatacak kimse kalmadı içimde...

Alıntı : Murathan Mungan
http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=4720

hakan-can dedi ki...

Kuştüyü yastık diye hatunu yolmuş yaa..:)) hehee...

ŞANSLI dedi ki...

Merhaba:)Fıkra okumayı çok seviyorum.Sizin tanıtımınızı maydanozda gördüm.Bakalım bu güzel fıkraları aklımda tutabilecekmiyim.
Hayırlı bir hafta sonu tatili diliyorum.

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails