6 Nisan 2009

Mim...

Değerli blog arkadaşım Hayat Denilen Bir Masaldır, Mustafa Hocam beni 10 soruda terletecek bir mim ile görevlendirmişti.... Bu sorular gerçekten de zormuş..Şu ara havalar yağışlı, ılıman giderken daha fazla geciktirmeden oyunun gereğini yapalım....
Sorular mı?
1.Çocukken ......... kaçırdım.
Çocukken ben bu bloglama(günlük) işini kaçırdım!! Günlük tutmadığıma şimdi pişmanım..Aslında yazma yeteneğimin olduğuna çevremdekilerde katılır, yazmak diyelim.Kaçırdım deyince başka şeylerde geliyor aklıma ama onlar herkesin kaçırdıklarıdır herhaldeJ) Yoksa saraydan kız kaçıracak halimiz yok değil mi?!!
2.Çocukken ....... yoksundum.
Çocukken TV, Cep Telefonu, PC’den yoksundum..O zamanlar elime geçseydi gösterirdim ben onlara!! O zamanlar bizim kapının önünden geçmedilerJ) Bu arada eskiden çocuklar arasında kavga, karşılıklı kızgınlıklar olunca en büyük tehdidimiz “Sen bizim kapının önünden geçersin, o zaman görüşürüz!!dü.:))
3.Çocukken ......... yararlanmış olabilirim.
Çocukken, sokak dolusu arkadaş!! Her şeyimizi onlarla birlikte paylaştık. Dostluk, arkadaşlık, birlikte bir iş başarma duygusu.. Paylaşma duygusu, belli değil mi?
4.Çocukken ...... hayal ederdim.
Çocukken denizi hep hayal ederdim..Sporun her türlüsünü tatmıştım ama yüzme, ayrı bir yeri var. Yüzmeyi çok severdim.. Hatta ilçemizde, şehrin oldukça dışında bir havuz vardı, büyüklerimiz sevmezdi bu tür işleri ve yasaklarlardı.. Bir gün o havuzu temizledik.. Sabırsızlıkla bir hafta dolmasını beklemiştik.. Kaçak giderdik yüzmeye.. Temizlenmiş havuza girdiğimizde, yalnız olmadığımızı anlamamız uzun sürmemişti..Bir arkadaşın yılanı havada daire yapıp fırlattığını şimdi hatırladım.. O arkadaşın yerine koymuştum da kendimi, doğrusu tırsmıştım..
5.Çocukken ........ istedim.

Çocukken bir atımın olmasını çok isterdim.. Nedense atı olan arkadaşlar binmemize izin vermezlerdi, alttan alta o arkadaşlara kızar bende bisikletimi vermezdim.. O zamanlar otomobilleri bile hayal etmek çok lüks, pahalıydı..
6.Evimizde asla ...... yeterli olmadı.
Evimizde kendime ait bir odam olmamıştı. En çok bunun eksikliğini hissederdim.. Özellikle yaramazlık sonrası J) , gözden uzak olmak kısa bir sürede olsa çoğu zaman bir avantajdı..
7.Çocukken .........daha fazla ihtiyaç duyardım.
Yaz tatillerinde çocuklar aylak aylak gezmesinler diye büyükler tarafından ya küçük bir tarla kiralanır tütün ekilir yada bir esnafın yanına verilir çıraklık yapar, bir meslek öğrenilirdi. . Böyle tatil günlerinde turistler gibi değişik yerleri görmeyi, gezmeyi çok isterdim..
8.Bir daha asla.......göremeyeceğim için üzgünüm.
O çocukluk dönemlerini, oynadığımız oyunları yeniden oynama şansımız yok tabii.. Beni asıl üzenlerin başında bizim yetişmemizde, çevremizde yer alan büyükler,, Kendileri gibi yaşam biçimlerini de götürdüler sanki..Çoğu şimdi yok.. Memlekete gidince elimde olmadan bir hüzün kaplar içimi..
9.Yıllar boyunca ...... merak ettim.
Yıllar boyunca, bende büyüyecek miyim? Büyük olmak nasıl bir şey? Özellikle baba olmakJ) Bir işim bir mesleğim olacak mıydı?
10. ....... kaybımdan dolayı, kendimi suçladım.

Sigara konusunda olurdu sanırım.. Bağımlı olmak hoş değil.. Sağlığım konusunda kayıp olarak görmeme karşın halada içmeyi sürdürüyorum.. Bağımlı olmaktan ötürü kendimi suçluyorum işte..
Evveeet zorda olsa bu görevi de tamamladım..bendekiler bu kadar. Bakalım, aşağıda sıralayacağım arkadaşlar neler diyecek!! Demeseler de alınmam..

Sevgi ve Selamlar...

2 yorum:

mgurdal dedi ki...

Samimi yanıtlarınız için çok teşekkür ederim.
Sigarayı bırakabilmeniz dileğiyle...

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

mimler birikti bakalım ne yapıcam?:)

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails