15 Nisan 2009

İtiraflar - 6


Yün örmek

Eski kocam; az önce arayıp karısından ayrılmak istediğini, ayrılırsa, onunla yeniden evlenip evlenemeyeceğimi sordu. Geçen hafta sevgilimin karısı, ona attığım bir e-maili okuyarak boşanma davası açtı.Eski sevgilim ise evini terk etti ve bana yalvarma moduna geçti.

Allah'ım, neden hayatım bu kadar karışık benim? Ben sadece evimde oturup yün örmek istiyordum.

Geç kalmış özür

Üniversitede ilk yılımda 200 kişilik amfide hoca ders anlatırken bize seslendi:

- Hey siz oradakiler, ne yapıyorsunuz orada?

Benden gelen utanmazca yanıt:

- King oynuyoruz hocam, siz devam edin, oldu.

Geçen hafta sadece konu anlatımı için girdiğim derste, arka sıradakilere seslendim:

- Arkadakiler ne yapıyorsunuz?

Gelen yanıt;

- Kağıt oynuyoruz hocam, siz devam edin, oldu.

Sayın matematik hocam, 12 sene sonra da olsa, o gün ne hissettiğinizi şimdi çok iyi anladım. Özür dilerim.

Ayrılık

Kocamla sorunlu bir şekilde ayrılalı 7 ay oldu ve yaklaşık 6 aydır herkesten gizli sevişiyoruz.

Çekiyor anacım

Aynı evde yaşayan kadınların adetleri zaman geçtikçe aynı döneme denk geldiğini duymuştum ve yaşadım. Ancak, eski sevgililerin aşklarının aynı anda depreşmesine ilk defa şahit oldum vesselam!!.

Pes

Yaşadığı şehirden Amerika'daki oğluna ve Amerikalı gelinine sözleri ile yetişerek tartışma çıkarıp küsebilen kayınvalide de tanıdım yaaa, pes diyorum bu kayınvalidelik azmine.

Kişi kendinden bilir işi

En sinir olduğum şey, yakın bir kız arkadaşıma lezbiyen olduğumu itiraf ettikten sonra bana karşı tavır alması, arkadaşlığımıza zarar verecek ölçüde araya mesafe koyması. Merak etmesinler, onlar her erkeği potansiyel çiftleşme aracı olarak görüyor olabilirler ancak ben her kadını öyle görmüyorum, yemem onları.

Şikâyet

Komşumuzun 20 yaşında ve bedeninin %90'ı felçli olan kızının, evlilik umudu olduğunu öğrendiğimden beri, anladım ki; hayattan şikayetçi olmam için hiçbir geçerli sebebim yok!

İntikam

Sevgili abicim, eğer sen benim gece kaçamaklarımı annemle babama ispiyonlamasaydın o çok önem verdiğin raporun arasında, baktığın o iğrenç porno dergilerinden bir sayfa çıkmazdı ve genel müdürün tarafından o rapor iptal edilmezdi. Demek ki neymiş?

İntikam sıcak yenen bir yemekmiş...

Libidonuz nasıl

İlişkiden hemen sonra dondurma ambalajı gibi, bir gün sonra sosis gibi, ikinci gün de açılmamış 2,5 litrelik kola şişesi gibi hissediyormuş. Başka sorum yok sevgili hastam. Her şey net.

Çocuk istiyorum

Kariyer, kariyer dedim; tek başıma yaptım. Güzel hayat, lüks yaşantı dedim; tek başıma onu da başardım, yaptım. Şimdi; yalnızım, çocuk istiyorum, tek başına olmuyormuş anladım...

Ramak kaldı

Sevgilimin ailesi beni tanıyor; evli olduğumu da biliyorlar. Zaman zaman ailesinin evinde birlikte kalıyoruz. Sevgilimin annesi, oğluyla aynı odada kaldığımı, odada tek yatak olduğuna göre, aynı yatakta yattığımızı biliyor olmasına rağmen bana hep, "Siz sadece arkadaşsınız." diyor. "Ne arkadaşı be kadın, düpedüz sevgilisiyim!" diye bağırmamak için kendimi zor tutuyorum...

Sus konuşma

"Senelerdir bu kadar kötü bir adama nasıl katlanıyorsun?" diye soran arkadaşlarıma, "Ünlülerden en beğendiğim erkek, Teoman. Bilmem anlatabildim mi?" diye yanıt veriyorum. Bu cevabı alan her kim olursa, soru sormayı kesiyor... Kadınlar konusundaki kötü şöhretin, beni saatlerce sürecek izahtan kurtarıyor. Sağolasın Teoman!

İntikam

Kocamla Aşk-ı Memnu'yu izliyoruz. Sırf onu kızdırmak için; ''Bihter haklı,Behlül için insan kocasını aldatabilir.'' diyorum. İntikamı acı oluyor. Doktorlar'ı izlerken Zenan'ın evindeki bakıcıya bakıp; "Bizim oğlana bakıcı alırsak bu kız gibi biri olsun." diyor!

Yağlar

Derste beslenmeden açıldı konu:

- Katı yağlar zararlı mı öğretmenim? diye sordu biri.

- Sizin için değil ama benim gibi 30 yaşın üstüne çıkmış insanlar biraz daha dikkat etmeli, dedim.

- Neee siz otuzu geçtiniz mi? Hiç göstermiyorsunuz!, dedin ya Kadir, sen geçtin oğlum; yazılıya çalışma boşuna...

3.öğretim

Okulum 2. öğretim olduğu için genelde akşam saat 9 ya da 10 civarında ancak evde olabiliyorum. Son günlerde ise sevgilimle daha çok vakit geçirebilmek için anneme türlü bahaneler uydurmaya başladım. Dün gece eve 00:30'da geldiğimde, annemin yaptığı yoruma hala gülüyorum:

- Kızım senin okul 3. öğretim oluyor galiba artık!

Devesi

Hz. Muhammed Mekke'den Medine'ye göç ederken yanında yol arkadaşı olarak devesi varmış. Aslında o da doğru bir yerde, şimdi tam not vereyim mi? vermeyeyim mi? hala düşünüyorum...

Damat kim

Abim Mayıs ayı içinde evlenmeye hazırlanıyor, yengem ise alışverişi benimle yapıyor. Günlerdir gitmediğimiz gelinlikçi, beyaz eşyacı, halıcı, mutfak dolapçısı, parkeci kalmadı. Evin inşaasında ustabaşı kim peki? Tabii ki ben,yanılmadınız tabiii. Ellerimde çantalarla dolaşıyor, hatta yengem için kuaför bakıyorum. Çok az kaldı, gelinliği de kendi üzerimde deneyeceğim. Tüm bu koşuşturmacanın içinde olan bensem, peki damat adayı kim? Şimdiden evlenme provolarımı yaptım, günü geldiğinde artık ustayım!

Nankör

Kocam istememesine rağmen bin türlü şirretlikle eve getirdiğim kedim, ilk geldiği gün kocamın şarj kablosunu parçalamıştı. O zaman sabırla susmuştu ama, şehirdışından döndüğünde, en sevdiği BJK tişörtünün akıbetini gördüğünde, biliyorum ikimiz de kendimize ev arayacağız kızım...

Hızlı baba

50 yaşındaki babamın aşk hayatı benimkinden en az iki kat daha hızlı. Öyle ki daha biri ile ilişkisi bitmeden diğerine rahatlıkla geçiş yapabiliyor, üstelik çerez dediklerini saymıyorum bile!

Kimsesiz kaldım

Çocukluğumda harçlıklarımı biriktirip, bazen aç kalarak anneme hediyeler aldım. Lise, üniversite hep böyle geçti. Çalışmaya başlayınca daha çok param oldu ve daha fazlasını almaya başladım. Bu arada da annemin beni imalarla yönlendirdiğini fark ettim.Çocukluğumdan beri böyle yapıyordu üstelik ve ancak görmüştüm. Beni bunun için sevdiğini de gördüm en kötüsü ve inanmak istemedim. En sonunda, sırf ne olacağını görmek için hediyeleri ve paravermeyi kestim.

Artık görüşmüyoruz. Doğruymuş. maalesef ve ben çok üzgünüm.Kimsesiz kaldım ve artık anneliğe inanmıyorum.

Nabza göre şerbet

En yakın kız arkadaşlarımdan biri, internette tanıştığı sevgili adayıyla buluşmaya giderken çok seksi, siyah mini bir elbise giymişti. Adam karşısına cübbeyle çıkınca da, arabaya bindiğinde boynundaki şalı çıkarıp, bir güzel kafasına örtmüş! Demokraside çare tükenir, kız milletinde tükenmez deyip konuyu kapattık biz.

Pişti

3 ay önce uzaktan akrabam olan eski sevgilimden ayrıldım. Ailemin bu ilişkiden haberi yoktu ve annem bana eş adayı olarak onu düşündüğünü söyleyip, benim fikrimi sorunca birden afalladım. Çok tanımadığımı ve düşünmediğimi söyledim. Ben sana "O kızla zaten ilişkim vardı ama ayrıldım." nasıl diyeyim güzel annem? Anneme yalan soylediğime mi yanayım yoksa yine beni bulduğuna mı yanayım?

Kamuflaj sevdası

Geldi, son yoklama çağrı tebligatım geldi. "Çimengözlükız, İstanbul, emir ve görüşelerinize hazırdır komutanım!" diyecektim ama almıyorlar canlarım.Pembe kafa kağıdıyla olmazmış, onlar da beni aralarında görmeyi çok isterlermiş aslında. Yeşil kamuflaj, mekik çeeeek, koooş, kara şimşek...Güzel olurdu aslında be!

Şefkatle sarılmak

Ailemden hiç dayak yemedim, tabii dolayısıyla hiç özür için bana sarılan da olmadı. En son babam bana sarıldığında, eski kocam beni feci şekilde dövmüştü. Sarıldı ve beni ona geri verdi. Annem ise ne zaman sarıldı hatırlamıyorum bile. Bazen düşünüyorum da, kimsenin hiçbir şeyini kıskanmıyorum ama dayak yemiş bir çocuğun, bir süre sonra şefkatle sevilmesini çok kıskanıyorum. Biliyorum çoğu kişi kızar ama keşke beni dövselerdi de, az da olsa sevgi görebilseydim. O zaman belki bana ilk sarılan kadınla, pardon, yani onun oğluyla evlenmezdim...

Sevgiyi göstermek

Yapmasını en iyi bildiğim şey sevgimi göstermek sanıyordum, oysa değilmiş. Sevgimden bunaltmayı daha iyi beceriyormuşum. Çok üzgünüm.


2 yorum:

Ayşegül dedi ki...

birebir kopyalayıp itiraf.com dan almışsınız itirafları.. yazınızın herhangi bir yerinde bari kaynak belirtseydiniz..yazık! neden böyle bir yola başvurduğunuzu anlayamadım.kaynak belirtmek bu kadar mı zor !!!!

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Ben itiraf com'a girmedim.. Yazıyı da kendim yazdım diye bir iddiamda yok..Bana gelen emailler bunlar..Eğer dikkatlice incelerseniz yazıların çoğu anonim.. Benimkisi fıkra ve mizah adına arşivleme çalışması.. Sanırım mesajımı yanlış anladınız..

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails