6 Nisan 2009

Bir Blog Ödülü..


Sevgili komşum Fotoğraf Sergisi beni yeni bir blog ödülü ile ödüllendirmiş Sağolun Latife hocam.....Ben de bu ödülü bloğuma ziyarete gelen blogcu arkadaşlarımla paylaşmak istiyorum. Öncelikle kolay bir mim olduğu için de Latife Hocam’a teşekkürlerimi yineliyorum.
Oyun'un kuralları:
1- Ödülü verenin linkini yayımlamak.
2- Ödülü verdiğin kişilere mutlaka haber vermek.
3- Bu ödülü verdiğin blog sahibinin linkini vermek.
İşte ödül verdiğim arkadaşlarım;(Biz bu koşulları yapıyorduk..Demekki dışarıdakilerin bu konuda zaafiyetleri var )


Tüm arkadaşlarıma buradan kolay gelsin.. Bu zincirde zayıf halka olmadık umarım.. Zira epey uzak yerlerden bizi buldu.. Dolaşsın bakalım ceza değil sonuçta ödül:) Sevgilerimle...

5 yorum:

hülyakonar dedi ki...

size bu ödül az bile sevgili Ahmet hocam ...

anka dedi ki...

Çok teşekkür ederimmm,çok naziksinizz :)Sevgilerimlee.

hakan-can dedi ki...

Güzel ve neşe dolu bir bloğunuz var,tebrikler..
Size değerli arkadaşım anka'nın bloğundan ulaştım...

sevgiler..:))

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Aslında o güzellik sizlere aittir sevgili blogdaşlarım..Eksik olmayın.. Benden de sizlere kucak dolusu sevgiler..

umidim dedi ki...

Ödüller dağıtıma başladı :) Tşk.

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails