10 Mart 2009

Victoria's Secret


Temelle İdris’in canları kadın çekmiş. Ellerine gecen Victoria' Secret kataloguna bayılmışlar.. Hem karılar ilik gibi, hem cins cins, her renkten var, hem de ucuz, tanesi 20-30 bilemedin 40 dolar, hemen siparişe koyulmuşlar.
Birkaç hafta sonra Temel bakmış hatunlardan ses yok, İdris’i cepten aramış:
- Penum kari hala celmedu, ismarliyali üç hafta oldu, seninkinden haber var midur?
İdris:
- Merag etme uşağum!! Eli kulağındadır, penimkisu donunu cönderdi, kendisi de herhalde çok yakında celir!!

2 yorum:

umidim dedi ki...

Fıkra güzel. Karikatür bir başka güzel.

Kolaylıklar

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Günaydın Yere düşen yağmur damlaları Kalbine inecek güneşi engellemesin Güneş bulutların arasından Hep sana doğru baksın Güneş güzellikler getirsin. http://sukruyilmaz.net/images/cuma2.jpg

Hayırlı Günler Cumanız Mubarek Olsun Ailenizle ve Sevdiklerinizle birlikte Huzurlu,Neşeli ve Bol Bereketli Güzel bir Cuma Günü geçirmenizi dilerim.Sevgiyle,Saygıyla vede Sağlıkla Mutlu Esen Kalın Allaha Emanet Olun,Saygılarımla.

ZALİM

Senin gözlerinde
Büyüttüm sevgimi
Gece gibi simsiyah gözlerinde
Aklımı alıp götüren yarim
Deli divane aşık ettin
Dert oldun başıma
Sabır taşına çevirdin beni zalim
Anlamadım neydim ne oldum
Gözlerinle vurdun beni zalim

Alıntı:Gülay Görgülü
http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=15328

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails