15 Şubat 2009

Yeniden Yaşam mı?!!


Kadın yaşamında çok istemesine karşın, bir tane bile erkek arkadaşı olmamış.. Kimse ama kimse bakmamış yüzüne..Yıllarca para biriktirip, son çare olarak bir plastik cerraha gitmiş..
Doktoru:
- Hanımefendi!! İnanın yapacak bir şey yok..Tanrı resmen size haksızlık etmiş,
Kadının fenalaştığını görünce de teselli etme gereği duymuş:
- Bakın.. Yeniden yaşama inanın!! Dünyaya bir daha gelişinizde dayanılmaz bir afet olacaksınız ve bütün erkekler sizin için sıraya girecek..
Duyduğu bu son sözler; kadını umutsuzluğa sürüklerken, bir yandan da heyecanlandırır.
İntihar edip bir an önce mutluluğa kavuşmak ister. Çıkar köprünün üzerine ve bırakır kendini aşağı..Şans bu ya, hıyar, patlıcan, muz yüklü bir mavnanın üzerine düşer. Başını çarpıp bayılır..Gözleri kapalı, yarı baygın kendine gelirken etrafı yoklar, nerde olduğunu anlamak için.. Eline değenleri kavrar, birini bırakıp diğerini tutar. Birden yüzünde aydınlık bir gülümseme belirir. Sevinçle:
- Beyler lütfen..Teker teker lütfen..!


3 yorum:

laguer90 dedi ki...

Çok yaşayın emi! karikatürle nasıl bütünleştirmişsizniz komşu!

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Hayırlı Haftalar ve Günler Sağlıklı,Bereketli ve Neşe İçinde Sevdiklerinizle Birlikte Güzel Bir Hafta Geçirmenizi Dilerim.Saygılarımla

YORUM:Sevgili Kardeşim Bu güzel fıkralarla bizleri neşelendiriyorsunuz ellerinize ve yüreğinize kalaminize sağlık allahta sizi neşelendirsin....

MOR SÜMBÜLLER

Dün usulca geldin girdin dünyama
Uyuyordum sanki ben uyandırmadın
Varlığını hissettiğimde yanıbaşımda
Eteklerim zil çaldıda belli edemedim
Haberim olaydı geleceğinden
Mor sümbüllerle karşılardım seni
Ellerim buz gibi terler döküyorda dokunamadım
Gözlerim sana bakarken yüreğini görüyor
Bir yudum sevdaya,
Bir güzel söze,bakışa hasret
Kuş olupta bilinmezlere uçası gelen yüreğini.
Bu gün sen giderken fırtınalar kopuyor dünyamda
Ellerim yine soğuk soğuk terliyorda
Dokunamıyorum..
Bileydim fırtınalarla yol alacağını
Mor sümbüllerle uğurlardım seni.

Alıntı:sevil korel
http://www.siirdostu.com/siirler/27264/sevil_korel/mor_sumbuller.html

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

mizah güncel dedi ki...

www.mizahguncel.blogspot.com

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails