28 Şubat 2009

Sıcak Yumurta!!

Arkadaşlıkları geçmişe uzanan artık üçü de evli olan bayanlar bir cafe de buluşur. Sohbet sohbeti açar; ev işleri, çocuklar, derken konu kocalarına gelir. Bir tanesinin suratı asılır, diğerleri de nedenini sormak zorunda kalır.. O da:
- Dün gece biraz kaşındım yatakta, Muhittin’e yaklaştım.İsteksizdi.. Yumurtalarını tuttum.. baktım soğuk, buz gibi.. Sordum, niye yumurtaların soğuk. O, homurdanıp sırtını çevirdi ve sonra da uyudu!! Bilseniz kendimi çok kötü hissettim.
Bir hafta sonra 3 arkadaş yine buluşur. Bu sefer ikincisinin suratı asıktır.. Ona da nedenini sorunca:
- Dün gece merak ettim.. Bende Kemal’in yumurtalarını tuttum.. Baktım buz gibi.. Ben de yumurtaların niye soğuk diye sordum.. O da homurdanıp sırtını çevirip uyudu.. inanır mısınız ben de kendimi çok kotu hissettim..
Çok geçmez yine buluşurlar.. Bu kez üçüncünün suratı şiş ve bir gözü de mosmordur. Diğer ikisi lafı dolaştırmadan direk sorar, bu ne hal diye… Oda:
- Valla ne yalan söyleyeyim. Ben de merak ettim, kocamın yumurtalarını tuttum.. Sımsıcak, ateş gibi.. Ben de sordum; neden senin yumurtaların sımsıcak da, Kemal’le, Muhittin’in yumurtaları buz gibi?

3 yorum:

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Yaşam gülmeyi ,sevgi hak etmeyi, vefa unutmamayı, dostluk sadık kalmayı bilenler içindir. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin.png

Hayırlı Günler Ailenizle ve Sevdiklerinizle birlikte Güzel Bir Hafta Sonu Tatili'nin Sağlıklı ve neşeli geçmesini dilerim.Sagılarımla.

Yorum Yazamayan Üye Kardeşlerim Blogumda teknik bir hatadan dolayı veri tabanındaki üye kardeşlerimin üyelikleri silinmiş olup yeniden üye olmalarını ve yorum yazmalarını arz ederim. bu nedenle üyelıkleri silinen kardeşlerimden özür dilerim.

YORUM:bu sayfanızda da aynı fıkralara yer vermişsiniz diğer ahmetde sayfası size mi ait bilmiyorum ben yinede uğruyor ve okuyorum ellerinize ve yureğinize sağlık paylaşımlarınız için teşekkür eder başarılarınızın devamını dilerim...

GÜLÜM

Gül yüzün aklımdan çıkmıyor bir an
Hasretin içimi yakıyor gülüm
Yıldızlar uykuya dalarken bile
Hayalin hep bana bakıyor gülüm

Kaybolup giderken seher yıldızı
İçimi kemirir hala bu sızı
Neyleyim ben sensiz baharı yazı
Yokluğun boynumu büküyor gülüm

Yanımda olmadan gülermi yüzüm
Ne gecem bellidir nede gündüzüm
Kahrede kahrede geldi bak güzüm
Şaçlarımda şafak söküyor gülüm

Alıntı: Uğur Yeniler
http://www.yazgulu.com/siirler/gulumm.php

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net
http://sukruyilmaz.net/blog

umidim dedi ki...

:) süper diyorum başka bişii demiyorum.

ıvır zıvır... dedi ki...

hak etmiş...:) ama

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails