15 Şubat 2009

I Love Your Blog

Bu aralar, çeşitli nedenlerle de olsa, ziyaretlerime, gereken özeni göstermediğimi anlamış bulunuyorum. Sevgili blog arkadaşlarım Hülya’ca ve mgurdal arkadaşlarım tarafından, sayfamın "I love Your Blog" ödülüne değer bulunduğunu öğrenmiş bulunuyorum. Böyle bir değere sahip olmak tabii ki güzel duygu .Sevgi karşılıklı olmalı ayrıca.. Düşünmeniz bile yeter diyeceğim ama düşündüklerini nasıl kanıtlayacaklar değil mi?J)
Benim de; olaylara bakışını, sunusunu, kurgusunu, beğendiğim ve sayfasından keyif alıp izlediğim bir çok blog arkadaşım var..Ayrıca sanal ortamda olsa insanın kendini bir şekilde ifade edebildiği, bulduğu bu çalışmalara ayrı bir değer veriyorum.. Çünkü paylaşılanlarla yaşam, güzelleşiyor, keyifli, neşeli bir hal alıyor.

Sevgili Hülya’nın deyimiyle:)); blog konseptinizi de bozmazsa " sizde bu mim hakkında yani sizin "I love your blog" dediğiniz blogları yazmaya devam edebilirsiniz. Sevgilerimle.








I ♥ your blog:
Laguer

Hasretsenfonileri
Okan Yüksel
Çelişki ve Analiz

Shortstorydünyası
Our Beautiful House&Garden
Şairane

Sevgi Bahçesinden Bir DemetÇilek'in Dünyası
Tropicalmalibu

BloggErdal
Hasat
Gaziemir Orman
Hamdivehusnucan
Karakalem

Portakal Mavisi
Ivır-Zıvır
Gayriciddi
Kaptan

Ümidim
Serkan Özçalık

BenceraN
Hasan Yörükİçimden Geldiği Gibi..
Hayatın Gerçekleri..

7 yorum:

hasretsenfonileri dedi ki...

Sobeler mim'e dönüştü... Mim de Ilove your blog'a...
Ben de sizin blogu çok seviyorum sevgili ahmetde..Zaten blogcudaki sayfanızın müdavimi oluşum da bu yüzden..
Ancak ilk başlarda yani bundan 7-8 ay önceleri, ne zaman istatistik bölümüme girsem bir de bakardım ki, "fıkraseverler" beni aynı gün 37 kere ziyaret etmiş... veya daha çok.. Sonra bunun, benim sayfama girişlerinin belli olmasını istemeyen bloggerların tercih ettiği bir yol olduğunu anladım.. Şimdi aynı güzergahı hasan yörük hocamızın sayfasından takip etmekteler bu isimsiz meraklılar..
Belki kimler olduğu sizin istatistiği defalarca ziyaret edenlerden belli olabilir..

Her ne olursa olsun sizin yazılarınız, sıkıntılarımı toz duman eden, en ummadığım anda beni gülümseten bir dost..
Teşekkürler.. elinize sağlık.

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

sevgili fıkrasevenlere çok teşekkür ederim bu güzel ödülünüz için.gerçekten çok düşünceli ve naziksiniz...sağlıcakla kalın..

hülyakonar dedi ki...

i love your blog:)

orpen dedi ki...

Konu ile ilgili fikir beyan edeceğim ancak ne yazacağımı bilmiyorum.sağolsun Hülya Hn. çelişki-analizi de yazmış fakat kendisi de bilir ki bu mim olayı- ziyaretçiler ve bilimum teknik bilgi konusunda benim bilgim sıfırdır.Sadece blogumda linki bulunan arkadaşların bloglarını her gün mutlaka ziyaret ederim ve bloguma gelenlere de tavsiye ederim.Ortada ödül varsa hepsini aday gösteriyorum.

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Siz zaten niyetinizi belirtiyorsunuz sayın orpen.. Bu bir oyun.. Aslında blog yazmaya yeni başlayan arkadaşlar baz alınarak tanıtım, teşvik amaçlı etkinlik bunlar.. dediğim gibi düşünmeniz de yeter..

umidim dedi ki...

http://www.serbestnesirler.com/2009/02/fotograf-bu-linkten-alnd-36-gun-sonra.html

Tşk. Beğeni listenize eklediğiniz için...

servis dedi ki...

Tek kelimeyler mükemmel bir siteniz var, ayrıca paylaşımlar içinde teşekkür ederim. dell

Servis
olarak kaliteli hizmet sunmaktayız.

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails