24 Ocak 2009

Bebekler..



İki bebek süpermarketin sebze bölümünde pusetlerinde sohbet ediyorlarmış
Büyük olanı:.
- Ay!!Annem kereviz aldı. Pişince kokusu berbat!..Sen ne güzel hala meme
emiyorsun... Keşke ben de meme emseydim!.
- Geç kardeşim! Geç!! Her şey göründüğü gibi değil! Günde iki paket sigara
içen bir adamla aynı memeyi paylaşmak ne demek biliyormuşsun?..

Doğum yeri
Temel babasına sormuş:
- Baba ben nerde doğdum?
- Rize.
- Peki sen baba?
- Trabzon.
- Peki annem?
- Ordu.
- Hayret ya!.. Hepimiz Konya'da nasıl buluştuk peki?

5 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

bebelere bayıldım...

umidim dedi ki...

Güzel bir fıkra geçti elime, belki bloga koymak istersiniz diye gönderiyorum;

Temel, Fadime'nin kedisinden nefret etmektedir. Birgün kararını verir ve Fadime evde yokken kediyi yakalayıp, arabasına koyar.
1-2 kilometre kadar ileride, bir köprünün yanına bırakıp evine döner. Kapıyı açıp eve döndüğünde bir de bakar ki, kedi sepetinde oturuyor. Ertesi gün, Fadime'nin evden çıkmasını bekleyip, kediyi yine arabaya atar. Bu kez 5-6 kilometre ötedeki bir kasabada, bir çöp konteynerinin içine bırakır.
Eve döner, kapıyı açar, kedi yine baş köşeye kurulmuş,Temel'e kötü kötü bakıyor...

Ertesi gün işi iyice inada bindirir, kediyi yakaladığı gibi 10-15 kilometre
direksiyon sallar, bulduğu her tali yola girer, kedi yönünü kaybetsin diye
çeşitli şaşırtmaca yollara girer, daireler cizer.
Sonunda yaptığı işten iyice emin olunca, arabayı durdurur ve kediyi bırakır. Arabasına atlayıp, evinin yolunu tutar.
Saatler sonra Temel evine, Fadi me'ye telefon açar;
- Uy Fadime, kedi yaninda mi?
- Evde, niye soriysun da?
- O ibne'yi telefona ver hemen. Kayboldum; yolu tarif etsin.


Kolaylıklar

srbstnsrlr

Fıkra Sevenlere dedi ki...

:))) Sanırım Lavuk adıyla yayınladım bu fıkrayı yinede çok teşekkürler Ümidim.. Düşünmeniz bile yeter..

numa81 dedi ki...

güzel bir fıkra paylaşım güzel başarılar

laguer90 dedi ki...

"Günaydın" komşuma ve ailesine.
Tatiliniz keyifle geçiyordur umarım. Ben Bursa ya gidip üç gün kaldım,annemi alıp geldim.
Selamlar sevgiler...

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails