16 Aralık 2008

Menapoz!!


Fıkra bu ya!!
65 yaşlarındaki bir bayan doğum yapar. Hastaneden eve döndüğü gün eş dost ziyaretine gelir. Gelenler biraz sohbetten, hal hatır faslından sonra bebeği görmek isterler.
Anne:
- Şimdi olmaz, belki birazdan! der.

Sohbet sürer ve yarım saat kadar sonra misafirler tekrar bebeği görmek isterler.
Anne:
- Şimdi olmaz, belki biraz sonra! diye yanıt verir.
Sohbet 10 dakika kadar daha sürdükten sonra misafirlerden biri bu kez sabırsızlıkla:
- Bebeği şimdi görebilir miyiz?
Anne:
- Şimdi olmaz, bebek ağlayınca! diye karşılık verince, misafirler meraklı ve şaşkın:
- Neden ağlayınca?
Yaşlı anne, en doğal haliyle mırıldanır:
- Çünkü bebeği nereye koyduğumu unuttum!.


3 yorum:

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Gulmek sizin icin bir tutku olsun... Olurda bir gun aglarsanız eger oda mutluluktan olsun.

Hayirli Gunler Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Neseli,Saglikli ve Bol Bereketli Guzel bir Gun Gecirmenizi dilerim.Sevgiyle,Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet Olun Saygilarimla.

TANRIDAN SEVGI ISTEDIM

Bir sevgi istedim Tanri'dan
Sevmeli dedim cok sevmeli
Karsiliginda cok sevildigini de bilmeli
Beni sevilmeye layik mi gormedi
Bana yasayan sevgiliye
Ozlemi de ogretti...

Alinti:Turkan Tosun
http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=19471

Sukru Yilmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

hülyakonar dedi ki...

neymiş efendim ...65 yaş çocuk doğurmak için değil torun bakmak için doğru bir yaşmış :)

Fatı, dedi ki...

eee normal be kardeşim 65 yaş )))))) güzel fıkra kutlarım..:)

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails