30 Aralık 2008

Bunama..

Yaş konusunda bir hayli yol aldıklarının farkında olan karı-koca; ev yaşantılarında birçok küçük unutkanlığın başladığını kabullenirler. Bunun tehlikeli olabileceğinden korkarlar. Örneğin, ocağı kapatmayı unutmaları yangın çıkmasına neden olabilir. Bu yüzden yardım almak için bir psikoloğa gitmeye karar verirler.
Psikolog onların yaşındaki insanların pek çoğunun küçük hatırlatıcı notlar alarak bu sorunu azalttığını anlatır. Yaşlı çift bu öneriyi çok hoş bulur ve psikoloğun ofisinden ayrılıp, eve dönerler. Kadın oturduğu koltuktan ayaktaki eşine seslenir:
- Hayatım, mutfaktan bana bir tabak dondurma getirir misin? Unutmaman için istersen not al!
- Saçma, bir tabak dondurmayı hatırlayabilirim.
- Peki, üzerine biraz da çilek istiyorum. İstersen not al!
- Gerek yok! Bir tabak dondurma, üzerine çilek. Hatırlayabilirim.
- Tatlım, yalnız üzerine biraz da krema istiyorum. Şimdi yazsan iyi olur. Unutacaksın!.
- Şimdi geliyorum. Hafızam o kadar da kötü değil.
Adam mutfağın kapısını kapatır. Kadın biraz sonra adamın dolaptan çıkardığı tencere, tava seslerini duyar. Kocası on beş dakika sonra odaya girer, karısına doğru yürür ve bir tabakta pişmiş et ve yumurtayı uzatır. Kadın önce tabağa, sonra kocasına bakar:

- Hey!.. Tostlar nerede?

2 yorum:

Şükrü Yılmaz dedi ki...

http://www.sukruyilmaz.net/img/2009_yeniyil.png

2009 yeni yil'iniz kutlu Olsun Umudunuzun mutluluga donustugu sevgi baris huzur ve bereketli yeni bir yil bir diliyorum.Sevgiyle,Saygiyla vede Saglikla Mutlu Esen Kalin ALLAH'a Emanet Olunuz.Saygilarimla

Emperyalist ve Fasist Israil'in, Filistinli Kardeslerimize Duzenledigi Saldiriyi Katliami Kiniyor ve lanetliyorum

YENI GELEN YIL

Gecip giden zaman,yasima bir yas daha katiyor,
Aklim one baksa da,gonlum gecmise kayiyor.

Takvimin yapragidir,ortaliga dokulen,
Gecmis ugruna,bir damla yastir gozden suzulen.

Yeni yil mi gelen? gecen sadece zaman mi?
Bitip tukenen omre,bana kalan aglamak mi?

Alinti:Ismail Hasimoglu
http://www.vishne.net/siir/script.php?op=yazi_oku&id=3377

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

hamdivehusnucan dedi ki...

sevgili ahmet hocam yeni yıl saglık neşe mutluluk ve para getirsin ailenizle güzel bir yıl geçirmeniz dileyimle zehra

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails