2 Kasım 2008

Sobe!!


Güzel bir pazar gününden selamlar tüm arkadaşlarıma!!
FOTOĞRAF SERGİSİ blogcu arkadaşım, meslektaşım beni sobeledi. Latife hocam beni komşu olarak görüyor, gerçekten de kendisi çok iyi bir komşu.. http://laguer90.blogspot.com/
Komşuların iç-işlerine karışılmaz ama merak etmiş belli ki :)) Diyor ki :
- Ev'de yapmaktan en NEFRET ettiğin iş ne!!
Geçmişte eşimin çok severek yaptığı bu nedenle unuttuğum, şimdilerde( bıktı herhalde) elime uzatılan ÜTÜ.. Elimin yakıştığı hane halkınca söylensede sevmiyorum bunu.. Pazar alış- verişlerini de sırf bu nedenle eşime devredeceğim diyede tehditlerde bulunuyorum.. ( Laf aramızda işede yarıyor) Birde Contası eskiyen muslukları değiştirmekten uyuz oluyorum.. Nasıl oluyorsa kaynıyor sanırım musluk başları açamayınca heyheylerim geliyor..
Bu arada Allah'ın bildiğini kuldan niye saklayalım değilmi? Değerli dostum!! İbrahim KAPTAN ,
Ben bu zinciri Zehra hocama taşıyorum.. Malum 4 tane nurtopu gibi torunları var..
Açıkcası merak ettim..Zehra hocam evde hangi ev işlerinden nefret ediyor?

3 yorum:

hülyakonar dedi ki...

ilginç ve keyifli bir mim...

bende benim haricimde birileri tarafından dağıtılmış evi toplamaktan nefret ediyorum:) çünkü alınan şeyin işi bitince yerine konsa ev asla dağılmaz.temizlik yapmaktan bahsetmiyorum,lüzumsuz dağınıklıktan bahsediyorum.aradığım şeyi yerinde bulamamak sinir eder beni...

birde aramızda kalsın ütü yapmaktan nefret ediyorum:)

iyi haftalar hocam.

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Gunaydin Hayirli Gunler ve Haftalar Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Guzel bir Gun ve Hafta Gecirmenizi Dilerim Sevgiyle Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet Olun Saygilarimla.
Zaman gelir yollarina kar yagar,etrafini huzun bulutlari sararsa,ne zaman bir dosta ihtiyac duyarsan dost olabildigim kadar burdayim.

GUZEL HAVALAR

Beni bu guzel havalar mahvetti
Boyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden
Tutune boyle havada alistim
Boyle havada asik oldum
Eve ekmekle tuz goturmeyi
Boyle havalarda unuttum
Siir yazma hastaligim
Hep böyle havalarda nuksetti
Beni bu guzel havalar mahvetti

Alinti:Orhan Veli
http://www.siirdemeti.com/siir_p.asp?siirno=838

Sukru Yilmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

DemotikE dedi ki...

Kıymetli fıkra sevenlere;
"Bu değişmeyi kendi kanalına aktaran bir irade de olunca"
Kutlarım.
Hemde candan kutlarım kıymetli dostum.
Araya sıkışmış küçücük bir kelime denir ama aslında ördeğin ayağı öyle değil.
Hani suçluyu "ensesinden yakalamak" deriz ya...
İşte bu odur. Ayrıca katkılarınız içinde teşekkürlerimle.
Dostça kalın.

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails