7 Eylül 2008

Kırıştırma..


Bir aylık yeni evli Özden’e yan komşusu yaşlı Şatire Teyze misafirliğe gelmiş ve kapıyı çalmış. Özden kapıyı açınca, Şatire Teyze şaşırıp kalmış.Karşısında Özden anadan doğma çıplak duruyormuş..
Yaşlı Teyze:
— Neden böyle çırılçıplaksın? Rahatsız ettim galiba…
—Biz buna “aşk elbisesi” diyoruz. Her akşam kocamı ben böyle karşılıyorum. Kapı çalınınca, gelen o sandım da….
— Ben seni rahatsız etmeyeyim kızım. Daha sonra yine gelirim, diyerek dönmüş evine.
Veee o akşamda Şatire Teyze de anadan doğma karşılamış kocasını. Kocası şaşkın:
— Bu ne hal? Ne oldu sana böyle kuzum?
Şatire Teyze gülümsemiş:
— Bu hale “aşk elbisesi” diyorlar bey! Ben de seni böyle bir elbiseyle karşılamak istedim..
Kocası kaş altından Şatire Teyzeye:
— İyi ama seninki çok eskimiş! Baksana her yeri kırış kırış, buruşuk.. Ya hiç giymeseydin yahut hiç değilse bir ütüleseydin!!..

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails