3 Eylül 2008

İnat..


Ne kadar inatçı biri olduğu konusunda yarışa giren üç arkadaş sonunda bir karara varır.Sırası gelen en çok inat ettiği bir anısını anlatacaktır.
Birinci:
— Bir gün evi telefonla aradım, hanım alo demedi, ben de cevap vermedim, telefon sabaha kadar açık kaldı.
İkinci:
— O da bir şey mi? Ben bir gün eve geldim, kapıyı çaldım, hanım
kimsin demedi, ben de kim olduğunu söylemedim, sabaha kadar
kapının önünde yattım..
Üçüncü inatçı:
— Ohoo. O da bir şey mi!! Biz evlendiğimizde karım bana dokunmadı diye bende ona dokunmadım ve hala daha da dokunmuyorum..
İki inatçı birden;
— Olur mu yahu! Zaten sizin iki tane çocuğunuz var !!
— İnat ettim!! Onları da sormadım!!!

1 yorum:

hülya dedi ki...

tabi bu körü körüne inat :)

bir de inat varki azim ve hırsla birleşince insanı farklı yerlere taşıyor Ahmet hocam.

görme engelli bir gencin inat uğruna avukat olması beni çok etkiledi geçen gün.sanki ben olmuşum gibi sevindim:)

25.08.08 tarihli gazetelerin arşivlerinde orjinalini okuyabilirsiniz ama kısaca aktarıyorum;

"Doğuştan görme engelli İlker Bahçeci, Okula gitmeden kabartma tekniğiyle okuma yazmayı öğrendi. Ortaokulda tarih öğretmeni, "Ne işin var burada, git evinde otur" dedi, ama o kaderine küsmek yerine "inadına" başarılı oldu.

Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi'ni ders kitaplarını kasetten dinleyerek bitirdi. O, şimdi kaderine küsmemeyi ve azmin zaferini simgeleyen 27 yaşında başarılı bir avukat. "

sevgilerimle.

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails