3 Eylül 2008

Gerdek..


Düğün gecesi kayınpeder, yorulmuş görünen damadıyla dalga geçmek ister:
— Bakalım, aslanlar gibi bu gece mi gerdeğe gireceksin yoksa fareler gibi
ertesi geceyi mi bekleyeceksin?
Damat sırıtarak karşılık verir:
— Ben tilki gibiyimdir efendim, dün gece girdim.


Gece Kursu

Birkaç Fransız kantinde gevezelik ederken içlerinden biri sorar:
— Gütenberg kim, biliyor musunuz?
— Hayır, der ötekiler.
— Güzel, sizde benim gibi gece kurslarına gitseydiniz, Gutenberg`in basım makinesini
bulan kişi olduğunu bilecektiniz. Ya Panmentier`i?
— Hayır, der ötekiler.
— Güzel, sizde benim gibi gece kurslarına gitseydiniz, Panmentier`in patatesi bulan kişi
olduğunu bilecektiniz. Eğer gece kurslarına gitmezseniz, yaşam boyunca işte böyle
herşeye bilmiyorum demekle yetinirsiniz...
Adamın sözleri üzerine gruptan bir tanesi sinirlenir ve:
— Oldu, anlaştık! Gutenberg`i, Panmentier i bilmiyoruz.. Peki, sen Totoche kim biliyor musun?
— Hayır!
—Peki, öyleyse öğren! Totoche, sen gece kurslarına giderken karınla yatan adam!

2 yorum:

hülya dedi ki...

eee herkesin bilmediği birşeyler mutlaka vardır ve insanların fazla üstüne giderseniz böyle saldırırlar işte...zavallı adam...haketmiş başka mesele...

hülya dedi ki...

ayrıca ilk fıkrada kayınpeder de feci kaşınmış yalnız:)

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails