24 Mayıs 2008

Yaylalar Yaylalar!!


Soyguncu bankaya girer. Silahını çekip, havaya ateş eder.Herkesin yere yatmasını ister. Sonra da kasadaki paraları toplar ve kapıya doğru yönelir. Tam çıkacakken orada yatmakta olan bir adama;
— Beni gördün mü?
Yatmakta olan adam şaşkınlıkla kafasını kaldırıp;
— Evet, gördüm.! demesiyle birlikte, mermiyi alnından yer..
Soyguncu soğukkanlılığını bozmadan kapıya hamle eder ki kapının yanında da bir karı koca durmaktadır.Adama;:
— Beni gördün mü?
Adam da gayet soğukkanlı;
— Valla ben hiçbir şey görmedim, ama benim hanım çok meraklıdır o gördü sanırım!.

1 yorum:

hülya'da buluşalım dedi ki...

neden bu fıkralarda erkekler hep eşlerinden kurtulmaya çalışırlar(yani gerçek hayattaki durumu karıştırmak istemedim!)...kaynanalar bir eşler iki...bukadar mı bıkıyor erkekler yada umduklarını mı bulamıyorlar yada kısıtlandıklarını mı düşünüp isyan ediyorlar hiç anlamam...neyse derin mevzu bunlar.karikatürede çok güldüm buarada. "az sağa kaysana madem" diyor ya öküz adam(pardon ama öyle)
...

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails