10 Nisan 2008

Yanlışınız Var!!

1 yorum:

tropicalmalibu dedi ki...

Merhaba hem gulup hem dusunmek buna denir insan.
o,Kadinin yerinde olmak istemezdim cirkin, ustelik kibirli hihhhh:))
iyi yapmis papaz efendide ben olsam neler yapardim:))
Benim Gunahim yok o,zaman sevindim bak simdi:)))surekli guluyorum ne iyi insanim diye.ayyy yanlis yaptimmm?
sevgiyle kalin mutlu hafta sonlari arkadasima:))

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails