27 Mart 2008

İstikbal..:))


Pek saf olan karı koca çocukları olmadığı için hocaya giderler.Hoca;
— Büyü için hanımla ilişki kurmam gerek, hafifçe ilişkide çocuk memur, biraz ilerletirsem mühendis, tam ilişkide doktor olur, der.
Çok şaşıran ama çaresiz kalan karı koca düşünür taşınır;
— Çocuğumuz olsunda memur olsa da olur, diye kararlarını bildirirler.
Hoca kadını içeri alır. Soyunmasını söyler. Kadının çok güzel olduğunu görünce kendini kaptırır.
Kadın hocanın tam ilişkiye geçmeye çalıştığını görünce telaşlanır;
— Aman hoca efendi!! Biz memur istiyorduk!
Kendinden geçen hoca gürler;
— Çocuğun istikbaliyle oynama be kadın!!

Birleşmiş milletler yardım kampanyası çağrı

2 yorum:

Burraakk dedi ki...

valla hoca haklı gibi sanki ,bu durumda...
Hahahahaha.....Çok güzel ..!!

bloggErdal dedi ki...

ahmet abi öpse dişlerini acaba diş hekimi de olur mu o çocuk :)) harika bir fıkra walla
okula gitmeden ewwel okurum seni okulda anlatıyorum adım fıkracıya çıktı kaynak belirtiyorum link vererek hem de acaba hitlerine yanıyor mu bilmiyorum.ilerde tam bir fıkra kaynağı olur burası
DURMAK YOLA DEVAM ABİ :))
iyi geceler

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails