23 Şubat 2008

Dekolte Muhabbetler..


Erkek: - Canım
Kadın: - Canın çıksın !!
Erkek: - Hayrola yahu, ne dedik şimdi?
Kadın: - Mini eteğimi nereye sakladın yine?
Erkek: - Güzelim içine giysene o mini eteği, ben okula giderken beden dersi günlerinde
eşofmanımı içime giyerdim. Hiç de bir kötülüğünü görmedim.
Kadın: - Onu vermezsen içinden G-stringimin göründüğü beyaz pantolonumu giyerim.
Sana da” şimdi bu moda” diye çıkarcı çağdaşlık yaparım.
Erkek: - O artık siyah.
Kadın: - Nasıl siyah?
Erkek: - Boyattım. İndirim vardı, süper oldu... Giy ama çok yakışır sana.
Kadın: - Allah belanı versin sapık, kıskanç herif. Yaz gelsin memelerimi herkese gösteri
cem. Bir yandan da külahta dondurma yiycem.
Erkek: -Yaza daha çok var. Hem çıkarcı çağdaşlık ne demek?
Kadın: - Hı?
Erkek: -Demin dedin de aklıma takıldı. Çıkarcı çağdaşlık ne demek?
Kadın: - Mini eteğimin yerini söyle, söyliyeyim!!
Erkek: -İçime giydim!
Kadın: -..........!
Erkek: -Sen giymeyince.. .
Kadın: -Kıskançlıktan öl, adi , manyak ve terk edilesi herif. Allah belanı versin.
Erkek: -Neyini kıskanayım be; mini etek mi giyiyorsun, beyaz pantolon mu? Agresif karı!...
Kadın: -Penye tişörtüm nerde, sutyensiz giyicem ve 110 metre engelli koşucam.
Kadın: - Sallansın da herkes memelerimi görsün. üstüne de senini adını yazıcam.
Erkek: - Sutyensiz olmaz! Sallanırken adımı okuyamazlar. Zaten tişörtü kapıcıya verdim.
Kadın: - Armani tişörtü mü?
Erkek: -Önce Armani'yle konuştum tabii, 'sorun değil abi bildiğin gibi yap' dedi.Aşmış adam.
Kadın: -Kıskanç, aşağılık, çağdışı öküz! Seni terk ediyorum!
Erkek: - Ha bu arada kırmızı rujun dahil bütün makyaj malzemelerini de Botanya'da ki
depremzedelere gönderdim.Zor zamanda yardım etmek lazım, moral olur Botanya'lı kadınlara.
Kadın: - KÜT!!!!!
Erkek: - Sen insanlıktan ne anlarsın be? Yokluk başına gelsin de...

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails