26 Ocak 2008

Yeniden Temel..


Başkan Temel..
Başkan Temel bir hapishaneyi teftişe gitmiş.
Bir tanesi dışındaki tüm mahkûmlar suçsuz olduklarını, haksızlığa uğrayıp hapse düştüklerini anlatmışlar.
O tek mahkûm;
— Şeytana uyup bir suç işledim, cezamı hak ettim.
Deyince; Temel, hapishane yöneticilerine dönmüş ve emretmiş:
— Bu adamı serbest bırakın, öteki masum insanların ahlakını bozmasın!


Diş Hekimi;
Diş ağrısı çeken Temel, Dursun’un tavsiyesi üzerine, karı-koca diş hekimlerinin adresini uzun aramadan sonra buldu.
Ortak Tabelada ne mi yazıyordu?
“Diş Hekimi
Oya Bilir - Kaya Bilir”

Gelmedik Zaten
Sol tarafına felç inen Temel;
— Doktor beni morga mı götürüyorsunuz?
— Evet.
— Ama ben daha ölmedim ki...
— Olsun biz de daha gelmedik zaten...

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails