26 Ocak 2008

Aslan ile Boğa..


Boğa ile Aslan eğlenmeye gitmişler. Güzel de vakit geçiriyorlarmış.Gecenin ilerleyen saatlerinde aslan huzursuzlaşmaya başlamış.
— Ben artık kalkayım.
—Aha!!. Sanki her gün buradayız!. Dünyada olmaz 40 yılda bir buluşuyoruz zaten! Otur oturduğun yerde, eğlenemiyorsun...
Tedirgin ve keyfi kaçkın Aslan arkadaşını kıramamış ve yeniden oturmuş. Aradan 1 saati diken üstünde geçirmiş;
— Boğacığım geç oldu,bana müsaade..
— Aşkolsun dostum yaa! Ne güzel eğleniyoruz şurada, biraz daha kal, içelim güzelleşelim!!. Neler oluyor sana!!
Aradan yarım saat geçince, aslanın gözü saatte, iyice huzursuz;
— Boğacığım sana iyi eğlenceler, ben kaçıyorum!
— Aman be sen de amma kılıbıksın. Sanki ben aslanım yaaaa?
Aslan sonunda dayanamamış ve kükremiş:
— Oğluuum! Evde beni İnek değil, Aslan bekliyor, parçalar adamı valla!!

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails