22 Ocak 2008

Anlatamadım ki?


Sağır ve dilsiz kız saldırıya uğradı. Saldıranın kasaba papazı olduğu söylentisi yayıldı.
Papaz,ömür boyu acı içinde yaşadı, kendisini temize çıkarmaya uğraştı. Otuz yıl sonra ölüp de Tanrının karşısına çıkarılınca:
- Ey yüce Tanrım, dedi, benim günahım, kabahatim olmadığını bildiğim halde neden otuz yıl çile çektirdin?
Tanrı, yanıt verdi:
- İnsanlara, Meryem'le aramda bir şey geçmediğini iki bin yıldır anlatamadım. Sana nasıl yardım edebilirdim ki?

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails