11 Kasım 2007

KİM?


Bir rahibe günah çıkartmak için rahibin yanına gidiyor.
—Benim yaşamımda bir erkek var, ama o… çocuğunun teki!
Rahip soruyor:
—Neden ona o... çocuğu diyorsun?
—Çünkü o benim yanağımı okşayıp, beni öpüyor.
Rahip, rahibenin yanağını okşamış ve öpmüş sonra sormuş:
—Böyle mi?
—Evet!
—Bu ona o... çocuğu demeni gerektirmez kızım!
—Ama o benim elbiselerimi çıkartıp vücudumu da okşayıp öpüyor.
Rahip rahibenin elbiselerini çıkartmış ve bir süre sevişmişler.
Sonra rahip yeniden sormuş:
— Böyle mi?
—Evet!
—Ama bu da ona o.. çocuğu demeni gerektirmez.
—İyi de peder, sonra bir güzel beceriyor beni.
Rahip bunun üstüne rahibeyi beceriyor ve tabii ki soruyor;
—Böyle mi?
—Evet, diyor yeniden rahibe.
— Bu da ona o… çocuğu demen için yeterli sebep değil.
Rahibe bu sefer bağırıyor:
—Ama o AİDS'liymiş.
—Vay o... çocuğu!

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails