3 Eylül 2007

Nesli Tükenen İnsanlar..



Sayfa Bulunamadı

Sigara içmeyen şehirlerarası otobüs şoförü
Siz istemeden fiş veren küçük esnaf..
Arabasının üzerine bavullarını saran Almancılar
Bu kıyafet size yakışmadı diyen tezgahtar,
Emniyet kemeri takan taksi şoförü,
Trafikte küfür etmeyen araç şoförleri,
Kadınların dişilikten daha çok insan olduklarını düşünen erkekler ,
Şarkıları, müzikleri ile sözlerini bağdaştırarak söyleyen şarkıcılar (günümüzde bu olay" altı şişhane üstü Kasımpaşa" niteliğinde),
Verdiği üç kuruşu vergi zannetmeyen esnaf-tacir
Yalan söylemeyen politikacı(böyle bir şey hiç oldu muydu ki)
Bayramlarda el öpünce para veren yaşlılar...
Tabiî ki de ve atıyorum demeden konuşabilen genç
Traş olmuş ve koku sürmüş taksi şoförü,
Kapısında toplanmış kedileri uzaktan gördüğünde ne dükkânı
olduğunu anladığın güvenilir mahalle kasapları,
Siz söylemeden çiçek alıp gelen erkek arkadaş
Yağmurlu ve karlı havalarda da sizi almaya can atan taksiler
Yolların ve trafik kurallarının kendilerine özel olduğunu zannetmeyen sürücüler
Sabah sabah tanımadığı insanlara günaydın diyerek gülümseyen
insan türü
İşi bilmeyen ama kendi hatalarını açıkça söyleyip, kabullenen patronlar
Karısı çirkin ve şişman bile olsa, gözü ondan başka kimseyi görmeyen erkekler
Bayan yolcuları dikiz aynasından dikizlemeyen muavin
Altın günleri yerine evde oturup kitap okumayı tercih eden ev kadınları
Yaya geçidinden geçen yayaları/yayayı görüp geçmesi için yavaşlayan hatta duran şoförler.
Hep daha fazlasını istemeyen, sadece ve sadece halkını düşünen politikacılar.
Sağa, sola manevralarda "sinyal" veren, etrafını kontrol ederek, gerektiği gibi araç kullanan, gereksiz klakson çalmayan, makasa girmeyen minibüs şoförü.
Güler yüzlü devlet çalışanı. (Bu canlının soyunun tükenmesinde devlet etmeni büyük rol oynamıştır.)
Bayan adı ve maili kullanarak kurbanın bilgisayarına girmeye çalışmayan erkek hacker türü. (HackeropatusKiddus)
Belediye otobüsüne bindiğinizde selamınızı alan şoförler... (ben genelde günaydın falan derim de)
Çayınıza kaç şeker attığınızı bilen arkadaşlar:-)
Psikolojisi normal olan insanlar
Hastanede görevi hastabakıcılık olup da hasta yakınlarından para almadan iş yapan bakıcılar..
"Abi ben karşının şoförüyüm" yalanını söylemeden erkekçe "abi ben yeni başladım" diyen taksi şoförleri..
Vatandaşı "oy pusulası" olarak değil de insan olarak gören politikacılar..
Km.saati ile oynama yapmadan 2.el araç satan galericiler...
Asıl görevlerinin büyük şirketlere eğitim vermek değil de, üniversite öğrencisi yetiştirmek olduğunu düşünen ve uygulayan Hocalar..
5 dakika korna çalmadan ilerleyebilen minibüs şoförleri
Simidini paylaşan amca...
Sırtınızı sıvazlayan dost...
İstemeden zam veren patron
Dizini dövmeyen babalar
Küfretmeyen Taraftar,
Taraf tutmayan Hakem,
Rüşvet almayan gümrük memurları
Yerlere çöp ve sigara izmariti atmayan düşünceli insanlar


Dost sanma şanlı vaktinde yanında olanı, Dost bil zor vaktinde yanında olanı

2 yorum:

laguer90 dedi ki...

"NESLİ TÜKENEN İNSANLAR" YARALARA TUZ BASTI!

Okan Yüksel dedi ki...

Çok güzel bir paylaşım. Maalesef bu tür değerli insanlarımızın nesli tükenme tehlikesiyle karşı karşıya. Onların yok olduklarını sanmıyorum, numunelik olasalar da varlar ve umarım çoğalacaklar...

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails