8 Eylül 2007

Mühendisleri Fıtık Eden Sorular!!

— Yahu sen inşaat mühendisiydin di mi?
— Evet?
— Baksana bu bina yıkılır mı?
— Ne bileyim ben, bisürü testi var bu işin öyle karpuza vurur
gibi anlaşılmaz bu işler!
— Ne biçim mühendissin sen be?

— Ne çıkacan mezun olunca?
— Gemi inşaat muhendisi.
— Ha, kaptan felan yani.
— Yok, ebe olacaz.

— Mesleğin ne evladım?
— Kimya mühendisiyim amca.
— Sabun, şampuan felan...
— Yok amca öyle değil; daha bi zor.

— Abi senin bölüm bilgisayardı di mi?
— Evet?
— Ya 6 haneli icq numarası nası alyoruz? Öğretmişlerdir size....
— Tabi tabi. Okulda ders var (ICQ101 diye) Öğretmediler, bilmiyorum.

—Ne mühendisisin?
—Endüstri mühendisi
—Ne endüstrisi?

Arkeoloji bölümünde okuyan bir kişi tarafından, bilgisayar mühendisliğinde okuyan bir kişiye yöneltilmiş soru:
— Abi sen bilgisayar mühendisliğinde okuyordun dimi?
— Evet.
— Size hackerr17;lik yapmayı öğretiyorlar mı, böyle bir ders var mı?
— Siz de tarihi eser kaçakçılığı diye bir ders var mı?
- ???!

— Abi nerde okuyodun sen?
— Makine mühendisliği
— 4 yıllık mı?

— Ne mühendisisin?
— Bilgisayar
— Bu bilgisayarlar nasıl çalışıyorlar kuzum?
— İçlerinde elektronik devreler var, ikili mantığa göre...
- ?
— Boş ver, sen tak fişi çalışır onlar.

— Ne mühendisisin?
— Bilgisayar
— Yahu bizim oğlana şöyle iyi bişey, oyunlu falan, toplasak kaça çıkar?

— Sen makine mühendisiydin demi?
— Evet amca.
— Vallahi tebrik ederim seni. ya bu arada bizim şofben bozuldu,
müsait olduğun bir zaman diyordum.

— Yavrum inşaat mühendisi mi olacaksın sen?
— Evet teyzecim.
— Ayy canm benim peki iş miş bulabilecek misin çıkınca,
master yapacak mısın? Master yapmadan da bir anlam yok
artık. Mühendis kaynıyor ortalık.
— Saol ya. Bunları hatırlattın ya huzura kavuştum şimdi. Bozmasaydın ya şu güzel ortamı,
daha iyi olmaz mıydı?

— Ne iş yaparsın sen?
— Haberleşme mühendisi
— Yahu bu nokialarda radarın yeri tespit ediliyo mu? Nasıl oluyo o ?
Benim bu telefona nerden müzik yüklenir ? Sen şimdi telefon felan yapabiliyon mu bana
da yap .. Bu uydu kanallar şifresiz felan nasıl izleniyo onun bi aleti varmış, var mı sende ?

— Senin okuduğun bölüm ne yeğenim?
— Genetik mühendisliği diyorlar teyzecim.
— Vah vah tıp fakültesi tutturamadın mı yavrum, böyle genetik
mühendisi olucan.?
— Kandan cerahatten pek hoşlanmam.

— Hmm yazılım mühendisliği nasıl oluyor o?
— Bilgisayar yazılımı üzerine.
— Yazı mı yazyorsun yani bilgisayarda?
— Evet yazı yazıyorum bilgisayarda. (la havle)

— Ahmet makine mühendisliği zor muydu?
— Tabi olum. termo, mukavemet, akışkanlar.. Bunları geçene kadar
arkamdaki 40 dereden su getirdim..baya zordu hakkaten..
— Helal olsun valla. ya benim evdeki musluğa bi bakıversen birader,
damlatıyo kaç gündür.. o da akışkan sonuçta. He ne dersin?
— Allah seni bildiği gibi yapsın derim başka bişey demem.

— Sen şimdi ne okuyodun?
— Bilgisayar mühendisliği
— Evladım boşuna okuyosunuz siz, şimdiki çocukların hepsi
Bilgisayar kurdu, bizim oğlan bütün gün internet cafede.
— Tabii amca, anlıyorum...

İşçilerin yeni girmiş makine mühendisi hakkındaki yorumları:
— Bak mesela şu yeni giren mühendis var ya.
— hee.
— CNC nin "S" sinden bile anlamıyo.
— CNC de "S" var mı ki lan?
— Neyse işte anlamıyo...

— Ne okuyorsun sen?
— Peyzaj mimarlığı
— Ne yapar o?
— Doğal çevreyi bozmadan insan gereksinimlerini karşılamak
için incelemeler ve planlar yapar. Kentlerdeki parkların,
bahçelerin, tarım alanlarının ve yolların....
— Ha yani bahçıvan olucan!
- !!!!

— Oğlum sen nerde okuyordun yahu?
— Meteorolojide teyze
— Hııı, sen şu tv”ye çıkıp hava durumunu sunanların okulunu
okuyon öyle mi ?
— Yok, teyze biz onu okumuyoruz. Biz o bilgileri onlara siz
bilgilenin diye veriyoruz ve onlarda sizlere tv aracılığıyla sunuyor
— Ya evladım niye kafamı karıştırıyorsun ya
— Ben ne yaptım teyze?
—Ya sen şimdi tv"ye çıkıp sunmayacak mısın?
— Tamam, teyze çıkacam ve sunacam. Hatta sana selam söyleyecem..

1 yorum:

ebrugiller dedi ki...

harika bir yazı gerçekdende hayatta böyle örneklerden coookkkk

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails