13 Ağustos 2007

Uyuşturucu..

İki genç uyuşturucu içerken yakalanmışlar ve cuma günü mahkemeye çıkarılmışlar.
Hakim:

- "Bakın çocuklar daha çok gençsiniz size 2. bir şans veriyorum. Hafta sonu elinizden geldiğince insanları uyuşturucudan vazgeçirin, pazartesi görüşelim."
Hafta sonu geçmiş...
Hakim:
- "Eeee ne yaptınız anlatın bakalım..."
1.Genç:
- "Ben 17 kişiye uyuşturucuyu bıraktırdım.."
Hakim :
- "Çok güzel nasıl yaptın?"
1. Genç;
- "İki daire çizdim.. ( O o ) seklinde ve 1. si uyuşturucudan önceki beyniniz 2. si ise uyuşturucudan sonraki beyniniz deyince inandılar.."
Hakim:
- "Güzel, inandırıcı..Serbestsin..ya sen?"
2. Genç:
- "Ben 156 kişiye bıraktırdım.."
Hakim: - "Ho !?..İnanılmaz,nasıl ?"
2. Genç: - "Bende 2 daire çizdim.( o O ) seklinde... 1. daire uyuşturucudan önceki kıçınız 2. si ise hapishaneden sonraki dedim"

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails