13 Ağustos 2007

Temel Hac'da..

Temel bir gün hacca gitmeye karar verir. Fadime'ye gelir ;
- Hakkını helal et ben hacca gidiyorum, der.
Fadime de ;
- Bir şartla der, beni de götürürsen.
Temel ikna edemez Fadime’yi.
- Tamam, gel o zaman annelerimizle helalleşelim,der.
Temel'in annesine giderler;
- Anne hakkını helal et biz hacca gidiyoruz,der. Annesi de;
- Bir şartla, beni de götürürsen. Temel onu da ikna edemez ;
- Tamam,der.
Hep birlikte Fadime'nin annesine giderler.
- Hakkını helal et biz hacca gidiyoruz, der.
Kayınvalide de aynı şekilde;
- Bir şartla beni götürürsen,der. Temel çaresiz.
Üçünü de alıp hacca gider.
Haccın gereklerini yerine getirirler. Dönecekleri gün herkes son ibadetlerini ve tövbelerini yapmak için odalara geçer.

Temel odasına giderken annesinin tövbesin duyar:
- Allahım beni affet temelin babasını 4 kez aldattım.
Temel inanmıyorum diyerek odasına doğru yürür.
İkinci odada kayınvalidesinin tövbesini duyar :
- Allahım beni affet. Fadime’nin babasını 8 kez aldattım".
Temel duyduklarına inanamaz. Son odada Fadime'nin tövbesini duyar:
- Allahım beni affet Temel'i 1kez aldattım.
Temel büyük bir şok içerisinde odasına kapanır
dizlerinin üstüne çökerek başlar tövbe etmeye:

- Allah um sen onları boş ver esas benu affet.Senun huzuruna bu kadar o……. getirdugum içun..

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails