12 Ağustos 2007

Temel Doktor..

Doktor hasta bakıcı Temel’i çağırdı…
— Yarın ava gidiyorum, ama muayenehane kapansın istemiyorum.
Sen hastalarla ilgilen. Ben arada arar kontrol ederim, dedi.
— Merak etmeyin Doktor Bey dedi, Temel.
Doktor ertesi gün akşama doğru telefon etti…
— Ne var ne yok?
— Üç hasta geldi bu gün… İlkinin başı ağrıyordu Aspirin içirdim.
— Harikasın Temel, dedi. Doktor.
— İkincisinin midesi yanıyordu… Talsit verdim.
- Bravo…Bravo Temel..Harikasın!...Ya üçüncü?..
Doktor masasında oturuyordum. Kapı çarparak açıldı, içeri fırtına gibi
bir kadın girdi..Alev alev yanıyor gibiydi..Hızla soyundu, sutyen ve
kilotonu da çıkardıktan sonra muayene masasının üzerine yattı ve
bağırdı:
- Bana yardım et . Beş yıldır erkek yüzü görmedim….
- Eeeee sen ne yaptın Temel?
— Gözüne Visine damlattım Doktor!

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails