21 Ağustos 2007

Süpermen..

Adamcağız hayli alkollü ve de bitkin üstelik gecenin saat üçünde evine geliyor.
Karısı son derece zinde, duruma kesinlikle hakim, kocasını sorgulamaya başlar.
— Söyle bakalım Süpermeeen….Neler yaptın bu akşam?
— Valla karıcım, patronla beraber müşterileri yemeğe çıkarttık.
— Eeee, sonra ne yaptınız Süpermen?
— Oradan striptize gittiiik...ben sadece seyrettim.
- Yani sen bişiyler yapmadın değil mi, Süpermen ??!!!
— Ben hiç bişicikler yapmadım, ama sen niye bana
ikide bir Süpermen diyorsun?
— Valla ben; bir seni, bir de Süpermeni gördüm, donunu pantolonunun üstüne giyen!

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails