14 Ağustos 2007

Sarışın+Hız..

Genç adam üstü açık spor arabasını ilk defa deniyordu. Çevre yolunda harika bir sarışın ona otostop çekti, tabi hemen durdu.
Sarışın:"Arabanıza binmeden önce bir şey söylemeliyim,Ben hızdan çok korkarım."

Genç adam:"Gelin lütfen yavaş giderim."
Ancak yola çıkar çıkmaz adam gazladı.
Sarışın:"Ama hızlı gidiyorsunuz, ben size söyledim çok korkarım."
Genç adam:"Tamam yavaşlayacağım ama bluzunuzu çıkarırsanız."
Kadın çaresiz bluzunu çıkardı, birazdan genç adam yine hızlandı.
Sarışın:"Ama yine hızlı gidiyorsunuz, korkuyorum."
Genç adam:"Söz veriyorum yavaşlayacağım ama şortunu çıkarırsan."
Kadın korkudan şortunu da çıkardı. Yolculuk boyu genç adam bir hızlandı bir yavaşladı ve sarışın sonunda çırılçıplak kaldı.
Bu sırada genç adam dikkatini yola veremeyince yoldan çıkıp takla attılar. Sarışın arabadan fırladı, adamda direksiyonla koltuk arasına sıkışıp kaldı.

Genç adam kadına seslendi:
"Görmüyor musun çıkamıyorum yardım çağırsana!"

Çıplak sarışın: "Nasıl gideyim bu halde?"
Adam kızdı: "Spor ayakkabımı çıkar önüne bağla, git..."
Kadın çaresiz spor ayakkabısını önüne bağlayıp başladı koşmaya, birazdan tarlada çalışan köylülere rastlayınca onlara doğru yöneldi:
"Ne olur yardım edin, erkek arkadaşım sıkıştı onu çıkartın!..."

Köylüler bir kadına bir de önündeki spor ayakkabıya bakıp:
"Valla bir şey yapamayız bacım çok derine kaçmış!..."*

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails