11 Ağustos 2007

Sağır!!

Adam doktora gider :
-Doktor bey, galiba karımda işitme kaybı başladı. Ne yapabiliriz?
Doktor :
-Eve gittiğiniz zaman, karınızın arkasında, biraz uzakta durun.Normal bir sesle ona soru sorun. Eğer sizi duymazsa biraz daha yaklaşın ve sorunuzu tekrarlayın. Hangi mesafede duyduğunu tespit edelim, ona göre bir tedavi uygularız.
Adam eve döner. Karısı mutfakta yemekle uğraşmaktadır.
Adam mutfağın kapısında durur ve normal bir sesle :
-Hayatim, ne yiyoruz bu aksam? diye sorar.
Karısı yanıt vermez.
Adam bir iki adim atar ve bir kez daha sorar :
-Hayatim, ne yiyoruz bu aksam?
Karısı yine yanıt vermez.
Adam kadının dibine kadar gelir ve tekrarlar:
-Hayatım, ne yiyoruz bu aksam?
Karısı yanıt verir :
-Üçtür köfte diyorum ya!

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails