13 Ağustos 2007

Patates Tarlası..

Nebraska'da yaşlı bir adam yaşarmış. Patates ekimi için bahçeyi bellemesi gerekiyormuş,
lakin bu çok zor bir işmiş. Tek oğlu olan David ona yardım edebilirmiş, fakat o da
hapisteymiş.

Yaşlı adam oğluna bir mektup yazmış ve müşkülatını izah etmiş.
“Sevgili David, Patates bahçemi belleyemeyeceğimden,kendimi çok kötü hissediyorum.
Bahçeyi kazmak için oldukça yaşlanmış sayılırım.Burada olsan bütün derdim bitecekti. Biliyorum ki sen bahçeyi benim için hallederdin… Sevgiler Baban”

Bir kaç gün sonra oğlundan bir mektup almış.
“Babacığım, Allah aşkına bahçeyi kazma, ben oraya cesetleri gömmüştüm.Sevgiler David”
Ertesi gün sabaha karşı saat 04.00’de FBI ve yerel polis çıka gelmiş ve tüm sahayı kazmışlar, lakin hiç bir cesede rastlamamışlar.
Yaşlı adamdan özür dileyerek gitmişler.
Aynı gün yaşlı adam oğlundan bir mektup daha almış.
“Babacığım, Şimdi patatesleri ekebilirsin. Bu şartlarda yapabileceğimin en iyisini yaptım.”

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails