14 Ağustos 2007

Papağan..

Kadının biri papağan almak üzere Petshop a gider gözleri birden tüyleri mükemmel parlaklıktaki bir papağana takılır ve papağana yaklaşır... Fakat kadın papağana her yaklaştığında papağan kadına
—Orospu!! der.
Kadın hayretler içinde Petshop Sahibi Necdet'e dönerek ;

- Bu papağanı alacağım,ama eğitmen lazım!! der..
Necdet eline bir kova su ve papağanı alır...
— Hanımefendi geldiğinde ne diyeceksin? der.
Papağan;
— Orospu! diyecem.
Necdet papağanı suya sokar ve tekrar sorar;
— Hanımefendi geldiğinde ne diyeceksin?.
— Orospu! diyeceğim.
Necdet tekrar papağanı suya sokar ve bu kez bir müddet bekletir ve tekrar sorar;
— Hanımefendi geldiğinde ne diyeceksin?
—Hoş geldiniz Hanımefendi diyeceğim.
Ertesi gün olur kadın Petshopa tekrar gider......Papağana yaklaşır
— Ben eve geldiğimde ne diyeceksin?
— Hoş geldiniz Hanımefendi!!.
— Peki, ben yanımda bir erkekle geldim ne diyeceksin?
—Hoş geldiniz Hanımefendi!! Hoş geldiniz Beyefendi! diyeceğim.
—Ben yanımda iki erkekle geldim o zaman ne diyeceksin?
— Hoş geldiniz Hanımefendi! Hoş geldiniz Beyefendiler!! diyecem.
—Tamam, buraya kadar çok güzel. Pekiii, ben yanımda üç erkekle birlikte geldiğimde o zaman ne diyeceksin?
Papağan bir kovaya bakar, bir Necdet'e;
— Necdet kovayı getir anam avradım olsun bu kari orospu!!.

1 yorum:

Burraakk dedi ki...

Bu gün fazla okumayayım ..yarın sabaha da kalsın okunmamışlardan... Süper....

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails