11 Ağustos 2007

Papa..

PAPA öldüğünde cennetin kapısına geldi. Ama cennetin kapısındaki melek,
kendisini içeriye almadı.
PAPA:
— Buraya bakın, dedi; ben PAPA’yım, ne yaptığınızı biliyor musunuz siz?
Cennetin kapısındaki melek:
- PAPA da kim, hiç böyle bir şey duymadım; diyordu..
— Doğrusu siz saçmalıyorsunuz; gidin Tanrı Baba’ya sorun benim kim olduğumu, burada herkesin tanıması gerek beni…
Melek Tanrı Baba’ya gitti:
— Yüce Tanrım, dedi; cennetin kapısında biri var, PAPA olduğunu söylüyor, ben
çıkartamadım kim olduğunu…
Tanrı Baba:
— PAPA mı, o da ne demek, o da nesi, dedi.
— Efendim, sizin yeryüzündeki temsilciniz olduğunu iddia ediyor…
Tanrı Baba, elini alnına vurarak:
— Tamam, tamam, dedi; şimdi hatırlamaya başladım.
Sonra da oğlu İsa’yı çağırdı yanına:
— Hatırlıyor musun, dedi; Roma’da kurmaya kalktığımız o kulübü…
Canım nasıl hatırlamazsın, Kudüs’teyken aklımıza gelmiş öylesine küçük
işlerden biriydi… Anlaşılan hala yürüyor olmalı o kulüp hikayesi…

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails