15 Ağustos 2007

Otobüs...

— Alo, aloo, abi ben Kâmil Koç İstanbul-Ankara otobüsünden arıyorum. Kaptan molada içkiyi fazla kaçırdı herhalde, uyuyor şimdi.
— Evlat sakin ol, muavin orda mı?
— Hayır, otobüste değil, tanrım ona ne olduğu konusunda hiçbir fikrim yok!
— Tamam evlat, hiç korkma, sizi kurtaracağız. Şimdi şoförü yavaşça koltuktan yana çek, sen

oturacaksın onun yerine.
—Ama onu yana çekersem düşer, kendinde değil!
—Düşsün pezevenk! Oraya senin oturman gerekiyor.
— Tamam, oturdum. Şimdi ne yapmalıyım?
— Direksiyonu tut, ne çok sıkı ne çok gevşek.
— Tuttum. çok eğlenceli görünüyor ehu..
—Evlat, ciddi ol, 40 yolcunun hayatı senin elinde. Şimdi; önündeki panelde bir çok gösterge var

değil mi? Tam ortadaki büyük olana bak, ne yazıyor orda?
— Bismillahirrahmanirrahim.
- Hayır, göstergenin üstündeki yazıya değil göstergeye bak! Hız göstergesine bak, kaçla

gittiğinizi görebiliyor musun?
— Sıfır.

— Nasıl sıfır? Dikkatli bak.
— Sıfır, gerçekten sıfır. Ölecek miyiz?
—Otobüs duruyor mu gidiyor mu bunu söyle bana,seni kuş beyinli!
—Duruyooor..
- Kalk… iktir git eşşoğlueşşek! bize de panik yaptırdın. Şoför uyanınca devam edersiniz.

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails