21 Ağustos 2007

Nazar Değmesin..

Üç sevimli dede, kahvede konuşuyorlardı…
Birincisi;
— Sormayın arkadaşlar, ben de bir unutkanlık başladı.
Eve giderken merdivenleri iki üç basamak çıkıyorum ve
5 dk. dinleneyim, diyorum. Dinleniyorum sonra düşünüyorum
acaba yukarı mı çıkıyordum yoksa aşağı mı iniyordum? diye.
İkincisi;
— Sendeki de bir şey mi be kardeş. Ben sabah pijamalarımı
çıkarıyorum tam dolabıma koyacakken düşünüyorum. Acaba
ben pijamamı mı giyecektim yoksa dolaba mı koyacaktım? diye..
Üçüncü dede;
— Allaha şükür ben de hiç böyle bir sorun yok, der ve nazar
değmesin anlamında tahtaya tık tık vurur.
Vurmasıyla birlikte hemen;
— Kimooo? Kim var orada? Kim çalıyor kapıyııııı?

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails