13 Ağustos 2007

Maharet..

Dünyaca ünlü cerrahlar her zamanki gibi oturmuşlar eski zaman aşıkları gibi atışıyorlarmış
Birincisi başlamış:
- Teksas'taki en iyi cerrah benim. Hastam olan Piyanisti bir kazada yedi parmağını kaybetmişti,
ben ameliyatla yeniden diktim, sekiz ay sonra İngiltere kraliçesine özel konser verdi".

Diğeri atlamış:
- O da bir şey mi? Genç bir adam kazada her iki bacağını ve kolunu kaybetmişti, ben yeniden monte ettim, iki yıl sonra olimpiyatlarda atletizmde altın madalya kazandı.
Üçüncüsü başlamış:
- Beyler, sizler daha amatörsünüz. Birkaç yıl önce Kokain ve alkol ile kafayı çekmiş bir kovboy atını saatte 120 km hızla giden trenin üzerine sürmüştü. Kazadan çalışmam için arta kalanlar sadece atın dötü ve kovboyun şapkası idi.
- Eeeee Hocam... Peki, şimdi ne oldu?
— Şimdi kendisi ABD başkanı.

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails