13 Ağustos 2007

Kitap..

Akıl hastanesinde bir deli, öteki deliye:
- Ben bir roman yazdım, al oku; bakalım beğenecek misin, demiş. Ve kendisine kalınca bir kitap vermiş. Öteki deli, bir hafta boyunca okumuş romanı.
Sonunda arkadaşı deliye:

- Romanın çok ilginç, yalnız biraz kalabalık, çok isim var içinde, demiş.
Kitabı veren deli:
- Al, ikinci cildini de oku, demiş. Ve kalınca bir kitap daha vermiş.
Yine aradan bir zaman geçmiş. Romanın ikinci cildini de alan deli:
- Bunu da okudum, gerçekten çok ilginç ama, bu da çok kalabalık; çok isim var içinde, demiş.
O sırada akıl hastanesinin doktoru gelmiş üstlerine:
- Verin bakayım, o telefon rehberlerini. Ne zaman aldınız bunları; ben de kaç gündür onları
arıyordum…

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails