13 Ağustos 2007

Kayserili HacıBekir..

Emekli öğretmen yolda giderken, yanına son model bir araba durmuş.
İçinden çıkan bir genç:
- Hocam sizi gideceğiniz yere kadar götüreyim.
Öğretmen genci tanımamış.
Genç:

- Benim hocam Hacıbekir, tanımadın mı? Kayseri Lisesinden..
Öğretmen biraz hafızasını yoklayınca genci tanımış.
—Oğlum Hacıbekir seni tanıdım ama bu ne zenginlik, sen fakir bir öğrenciydin.
Hacıbekir anlatır:
- Öyleydim hocam ama okuldan sonra ticarete başladım. Kısa zamanda biraz para kazandık. Bunu duyan öğretmen iyice şaşırır:
- Oğlum ticaret hesap işidir. Ben seni matematikten sınıfta ·bırakmamış mıydım?
Sen nasıl ticaret yapıyorsun?
— Valla hocam matematik falan bilmem. (11)'e alıp (4)'e satıyorum.
Aradaki %3'le de geçinip gidiyoruz.

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails