15 Ağustos 2007

İtiraf..

İlk kez karanlıkta gördüm onu.
- Bakar mısın bir şey soracağım, dedim, üstüne alınmadı.
- Bir şey soracağım, diye sesimi yükselttim.
Sert bir şekilde döndü;
- Ne diyorsun sen be! dedi.
Sinirlenmemeye çalıştım, ilk kez karşılaştığımız için üstüne gitmek istemedim. Farkındaydım o da beni ilk kez gördüğü için gergindi;
- Pastanede oturalım demeyeceğim merak etme, sadece saati soracaktım, dedim.
- Sen yenisin buralarda galiba, dedi.
Burnu biraz havada diye düşündüm;
- Sana insan gibi bir şey soranda kabahat, dedim ve film koptu.

Hayır hayır düşündüğünüz gibi değil, gerçekten masumum.
Sadece; kim bölük komutanı, kim sıradan asker , o karanlıkta seçememiştim ve asker olalı
daha 3 saat olmuştu.

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails