12 Ağustos 2007

Hazım Sorunu..

Köprüden geçmekte olan yobaz, bir adamın intihar etmek üzere olduğunu görür.
Koşarak yanına gelir;
- Dur, sakın yapma!!..
Adam;
- Neden?
Yobaz;
- Yaşamak için birçok neden var..ve aralarında şu konuşma geçer:
- Dindar mısın?

- Evet.
- Ben de... Hıristiyan mısın Budist mi?
- Hıristiyan.
- Ben de... Katolik mi yoksa Protestan mısın?
- Protestan.
- Ben de... Episkopal mi yoksa Baptist misin?
- Baptist.
- Ooo, ben de... Tanrının Baptist Kilisesi'nin mi, yoksa İsa'nın Baptist Kilisesi'nin mi üyesisin? - --Tanrının Baptist Kilisesi'nin.
- Ben de... Tanrı'nın reformcu Baptist Kilisesi mi, Tanrı'nın orijinal Baptist Kilisesi mi?
- Tanrı'nın reformcu Baptist Kilisesi.
- Ben de... 1879 tarihli mi, yoksa 1915 tarihli reformdan yanasın?
- 1915.
Yobaz:

- Vay kafir vay!! diyerek adamı köprüden aşağı iter..

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails