11 Ağustos 2007

Hangi Takımda?

Amerika’da bir süpermarkette, müşteri yarım kivi satın almak istiyor.
Tezgâhtar bunun mümkün olmadığını söylüyor.
Kavga çıkıyor.Tezgahtar koşa koşa müdüre çıkıyor:
- "Efendim, hayvanın biri yarım kivi almak istiyor", der demez şöyle bir arkasına dönünce ne görsün!! Müşteri birlikte gelmiş, ensesinde duruyor... Tezgâhtar hemen müşteriyi işaret ediyor: -"Bu beyefendi de diğer yarısını almak istiyor, efendim..." Müdür durumu anlıyor, adama yarım kiviyi mecburen verip gönderiyorlar.
Müdür bir saat sonra tezgâhtarı çağırtıyor:
-"Tebrik ederim, çok zekice davrandın, iyi idare ettin, nerelisin sen?
—Brezilyalıyım efendim..."
-"Amerika'ya niye geldin?"
-"Brezilya cazip bir yer değil efendim, orada insanlar ya hayat kadını, ya da futbolcu..."
-"Biliyor musun benim karim da Brezilyalı..."
-"Yaa öyle mi, acaba karınız hangi takımda futbol oynuyordu?

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails