15 Ağustos 2007

Goncagül..

— İyi ki düğünümüzü Belçika'da yapalım demişsin Goncagül…
— Güzel oldu, değil mi Muhittin?
— Evet canım, herkes dışarıda evleniyor, bizim neyimiz eksik?
— Beni kırmadığın için teşekkür ederim.
— Sen istersin de ben yapmam mı bitanem?
— Muhittin, sana geçmişimle ilgili bir şey anlatmak istiyorum.
— Önce duvağını çözseydik Goncagülüm.
— Çözeriz, dur bi. Çok önemli bu...
— Ee, ama sırası mı şimdi? Neyse, anlat bari...
— Ben küçükken tecavüze uğradım.
— Çok üzüldüm bebeğim. Ama şu an kendini iyi hissediyorsan önemli değil.
— Şimdi iyiyim de bunları bilmen lazım.
— Yakınlarından biri tarafından mı?
— Yok... Bir bakkal vardı bizim mahallede...
— Bakkal mı?
— Evet... Elma şekeri satıyordu, güzel çikolatalar filan.
— Eee?
— İşte, bir gün bana, Sedat depoya gelsene dedi.
— Sedat kim?
— Anlatacağım bi tanem, sakin ol bi…

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails